پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

علی کریمی: تمام آنها که می گویند این نتیجه سیاسی است

علی کریمی: از تمام آنها که می گویند این نتیجه سیاسی است و به ما دیکته شده است یک سوال دارم!

در پایان بازی بعد از آنکه مشخص شد که دو تیم به پنجمین تساوی متوالی رسیده اند وقتی در لفافه از علی کریمی پرسیده شد که " باز هم دو علی کریمیایم به تساوی رسیدند , آیا این عجیب نیست؟ "

علی کریمی در پاسخ به صورت کاملا شفاف عنوان کرد که " اگر منظورتان این است که این نتایج به ما دیکته  می شود و این نتیجه ها از پیش تعیین شده و سیاسی است , باید به تمام آنها که چنین افکار متوهمی دارند بگویم که اگر مسوولی به ما چنین دیکته ای می کند , این چه کاریست که همیشه بازیها را با تساوی به پایان برسانند؟ خب اگر اینطور بود آنها باید می گفتند که یک بازی استقلال ببرد و یک بازی پرسپولیس و یا به صورت غیرمنظم این اتفاق می افتاد تا لااقل تماشاچیان دو تیم یکی در  میان خوشحال به خانه بروند ..!

علی کریمی ادامه داد : مطمئن باشید که نه توصیه ای به ما می شود و نه اینکه ما بازیکنان توصیه پذیر هستیم  .

وی ادامه داد : وقتی یک تیم در این داربی جلو می افتد و مدام دفاع می کند و تیم حریف هم برای جبران گل خورده حمله می کند , ناین طبیعی است که ممکن است بازی مساوی هم بشود.

علی کریمی : دردربی بازی می کنم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی دارم و اگر کادر فنی صلاح بداند دردربی بازی می کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی دارم و اگر کادر فنی صلاح بداند دردربی بازی می کنم.

http://www.ipna.ir/upload/picture/_MG_93040.1095071.jpg

علی کریمی در گفت وگو با خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) عنوان کرد: طی چند روز گذشته تمرینات خوبی انجام داده ام و برای بازی دردربی مشکل خاصی ندارم و حداقل یک نیمه می توانم برای پرسپولیس به میدان بروم.

وی ادامه داد: به پیروزی پرسپولیس دردربی خوشبین هستم و اگر کادر فنی و پزشکی تیم برای بازی کردن من مشکلی نداشته باشند، حتما دراین دیدار تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می دهم.

علی کریمی قادر به راه رفتن و حتی نشستن نیست اما؛

دکتر زرینه : به بازی کردن کریمی خوشبینم


پزشک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: فارغ از تمام شایعاتی که این روزها برای دربی شنیده می شود من باید بگویم که کریمی به هیچ عنوان شرایط خوبی ندارد اما من به بازی کردن وی خوشبین هستم.

دکتر فرید زرینه در گفت وگو با خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) عنوان کرد: علی کریمی این روزها به دلیل درد شدیدی که در ناحیه کمر احساس می کند حتی قادر به راه رفتن یا نشستن هم نیست. علی کریمی در حال احتیاج به فیزیوتراپی احتیاج دارد و که تا این لحظه سه جلسه فیزیوتراپی را انجام داده است.

وی ادامه داد: کریمی برای این که بازی کند باید 6 جلسه فیزیوتراپی انجام دهد و لی باز هم همه چیز به میزان آماداگی بدنی این بازیکن مربوط می شود.

رزینه خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان قصد ندارم در آستانه دربی حاشیه سازی کنم و یا بخواهم در مورد بازی کردن یا نکردن علی کریمی جنگ روانی به راه بیندازم. مثلا وقتی فهمیدم نبی الله باقری ها به دربی نمی رسد خیلی زود اعلام کردم چون این بازیکن دچار خون ریزی در مفصل شده و بازی کردن برای او غیر ممکن است.

پزشک پرسپولیس گفت: اما برای کریمی اوضاع بسیار متفاوت است و او فعلا کمر درد دارد و نمی تواند بازی کند اما من به این که او بتواند در دربی بازی کند بسیار خوشبین هستم.

زرینه ادامه داد: در باشگاه پرسپولیس اصرار خاصی به بازی کردن کریمی در دربی دارند و من نیز به آنها اعلام کرده ام که وضعیت کریمی به طور خوشبینانه برای بازری کردن دردربی مناسب است ولی باید تا آخرین لحظه صبر کنیم.

تأیید گفتگوی علی کریمی با انصاری فرد

عباس انصاری‌‏فرد افزود: ما شب گذشته با علی کریمی جلسه‌‏ای برگزار کردیم و با صحبت وگفت وگو مشکلات به‌‏وجود آمده را حل کردیم ، به هر حال ممکن است چنین اختلاف‌‏نظرهای در هر مجموعه‌‏ای اتفاق بیفتد و حتی ممکن است در یک خانواده پدر با پسر اختلاف پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تأئید جلسه شب گذشته خود با علی کریمی، هافبک این تیم گفت: متاسفانه کریمی را تحریک کرده بودند تا علیه مدیریت باشگاه مصاحبه کند که با صحبت‌‏هایی که شب گذشته بین من و کریمی مطرح شد، متوجه شدم این بازیکن منظور خاصی نداشته است.

عباس انصاری‌‏فرد افزود: ما شب گذشته با علی کریمی جلسه‌‏ای برگزار کردیم و با صحبت وگفت وگو مشکلات به‌‏وجود آمده را حل کردیم ، به هر حال ممکن است چنین اختلاف‌‏نظرهای در هر مجموعه‌‏ای اتفاق بیفتد و حتی ممکن است در یک خانواده پدر با پسر اختلاف پیدا کند.

وی ادامه داد:علی کریمی احساساتی شده و یک حرفی زده اما این مسائل دیگر تمام شده است. اینکه او گفته بود، ناراحت بودم که این حرف‌‏ها را بیان کردم شاید به خاطر بی احترامی هواداران بوده است. همانطور که گفتم بروز چنین اتفاقاتی به دلیل اتفاقات در مسائل بیرونی تیم است چرا که هواداران بارها ثابت کرده‌‏اند و شعار همیشگی آنها بوده که پرسپولیس چه در رتبه اول باشد و یا رتبه آخر از تیم خودشان حمایت می‌‏کنند.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد:‌‏ ما در تلاش هستیم هر چه سریعتر مسأله حاشیه‌‏ای به وجود آمده در بین هواداران را نیز با اقدامات لازم برطرف کنیم.

انصاری‌‏فرد در مورد مربی خارجی گفت: بحث حضور سرمربی خارجی برای تیم پرسپولیس هنوز در هیأت مدیره در حال بررسی است و معلوم نیست چه تصمیمی در این ارتباط گرفته شود.

ادامه مطلب ...

علی کریمی: بعضی‌ها خودشان می‌دانند ازکجا خط می‌گیرند

علی کریمی گفت: اختلاف‌نظر همیشه وجود دارد و پس از صحبت‌های امروز با "انصاری‌فرد" تمامی کدورت‌ها برطرف شد.
بازیکن میانی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آشتی‌کنان امروز با عباس انصاری‌فرد به گفت: بالاخره این اختلاف‌نظرها همیشه وجود دارد و فکر می‌کنم پس از صحبت‌هایی که امروز (دوشنبه) بین من و انصاری‌فرد صورت گرفت تمامی کدورت‌ها برطرف شد.

وی همچنین پیرامون صحبت‌هایی که درباره هواداران پرسپولیس پس از بازی با تیم پیام انجام داده است نیز گفت: منظورم از اینکه برخی تماشاگران جنبه ندارند، هواداران پرسپولیس نبود چرا که معتقدم این هواداران شرایط فعلی پرسپولیس را به خوبی درک کرده و هیچ توهینی به بازیکنان و مربیان پرسپولیس نمی‌کنند.

کریمی افزود: فکر می‌کنم کسانی که در بازی پرسپولیس مقابل پیام از اواسط نیمه دوم شروع به شعار علیه بازیکنان و مربیان تیم کرده‌اند، خود به خوبی می‌دانند که از کجا و چه کسانی خط می‌گیرند.
علی کریمی

وی با تکذیب صحبت‌هایی که به نقل از او در "ایلنا" منتشر شده بود مبنی بر اینکه " هنگامی که بر علیه عباس انصاری‌فرد حرف می‌زدم، خون به مغزم نمی‌رسید"، گفت: آنهایی که از خودشان مصاحبه‌های خیالی به نقل از من منتشر می‌کنند، خون به مغزشان نمی‌رسد نه من. چنین صحبت‌ها و جملاتی وجود ندارد و رسانه‌هایی که این جمله را را منتشر کردند از قول خودشان نوشتند.

کریمی ادامه داد: من از این طریق اعلام می‌کنم پس از مصاحبه‌ای که بعد از بازی با پیام درباره مدیریت باشگاه انجام دادم دیگر با هیچ رسانه‌ای صحبت نکردم و تمام مطالبی که به نقل از من در این زمینه منتشر شده را تکذیب می‌کنم.