پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

چه میکنه این علی کریمی!

باز هم ماگات همه را غافلگیر کرد !!

علیرغم آنکه خیلی ها پیش بینی می کردند علی کریمی روی نیمکت بازی را تماشا می کند، شماره ی 8 بایرن مونیخ 90 دقیقه ی تمام در میدان بود. هانوفر در زمین خود با انگیزه ی فراوان و به شکلی انتحاری برابر بایرن مونیخ به میدان آمده بود، آنها حتی تا دقیقه ی 88 به آرزوی خود رسیده و با گل برداریچ می رفتند تا دومین شکست را به مونیخی ها تحمیل کنند. اما بالاک در واپسین لحظات تماشاگران هانوفر را به سکوت کشاند.

alikarimi


علی کریمی در این دیدار به خوبی از عهده ی وظایف محوله بر آمده و در چند مورد می توانست صاحب گل باشد که از بخت بد، بهترین فرصت او به تیر دروازه برخورد کرد.کریمی در این بازی خوب دفاع کرد،به موقع به کمک خط حمله آمد و در یک بازی درگیرانه بسیار توانمند و امیدوار کننده بود. به طوری که ماگات در پایان بازی عملکرد کریمی را ستود و سایت بایرن مونیخ بلافاصله پس از بازی نوشت که حضور کریمی در میدان مثل یک شوک بود.

www.alikarimi8.blogsky.com


درگیری های او در میانه ی میدان در کارهای دفاعی ، بیم مصدوم شدن این بازیکن را می داد و او یک کارت زرد را هم در اواخر بازی نوبر کرد.
در پایان بازی کریمی گفت: " بازی بسیار خشن و فیزیکی بود، ما در غیاب لوسیو و در نیمه ی دوم با رفتن کان، بیشترین توجه و انرژی را در کارهای دفاعی هزینه کردیم و علیرغم آن که بازیکنان هانوفر انگیزه ی فوق العاده ای برای پیروزی داشتند، اما فرصت های خوبی از جمله برخورد 2 توپ به تیر دروازه و چند تک به تک با دروازه بان را از دست دادیم که به طور کلی می توان نتیجه ی مساوی را عادلانه دانست. "  کم کم همانطور که قول داده بودم، به آمادگی مطلوب نزدیک می شوم"

Alikarimi


کریمی در مورد بازی با میلان گفت: " از کارهای ماگات هیچ کس سر در نمی آورد، همانطوری که در این بازی نیز اکثر کارشناسان و روزنامه نگاران، نتوانستند فکر ماگات را بخوانند و تیم بایرن مونیخ را اشتباه ارنج کرده بودند. تا داخل رختکن هیچ کس نمی داند چه بازیکنی در ترکیب فیکس است."

کریمی: مرگ سبزی باید هشداری باشد برای مرده پرستان

علی کریمی بعد از دو هفته دوری از مسابقات سرانجام در دیدار مقابل هرتابرلین برای بایرن از دقیقه 60 وارد بازی شد. او که در این مدت به دلیل سرماخوردگی شدید قادر به همراهی تیمش نبود، از هفته گذشته تمریناتش را به همراه دیگر بازیکنان آغاز کرد و در شرایطی که هنوز به سلامتی و آمادگی کامل نرسیده بود، به دلیل شرایط بدی که بایرن در آن قرار داشته وارد میدان بازی شد.
البته فیلیکس ماگات در این رابطه می گوید:

تیم ما در بازی روز سه شنبه تحت سخت ترین فشارها بود و بازیکنان من شرایط بدی را تجربه می کردند. در آن وضعیت با وجود مصدومیت و عدم آمادگی کامل کریمی مجبور شدم از او استفاده کنم که او با وجود این شرایط بحرانی موفق شد هم در کار های دفاعی و هم در حمله مفید برای تیم خودش ظاهر شود و بازی او مقابل هرتابرلین راضی کننده بود.

در صحبتی که با علی کریمی داشتیم، او شرایط خود را خوب توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد که بتواند بایرن را در بازی روز یکشنبه مقابل نورمبرگ همراهی کند.

کریمی همچنین در رابطه با فوت نابهنگام مجید سبزی گفت: از مرگ سبزی ناراحت هستم. از مرگ کسی که در دوران بازیگری اش از با اخلاقترین بازیکنان فوتبال ایران بود و در کسوت مربیگری هم تلاش زیادی برای جوانان و نوجوانان داشت و برای ارتقا فوتبال پایه از جان مایه گذاشت. او انسان زحمتکشی بود که همواره برای به ثمر رساندن جوانان به هر دری می زد و هر کاری که از دستش بر می آمد برایشان انجام می داد و برای این کار به دیگران هم نیاز داشت و از خیلی ها درخواست کمک کرد اما کوچک ترین همکاری با او نشد و هیچ کس اعتنایی به زحماتش و شوق و اهدافش نداشت. اما امروز صد افسوس که بعد از مرگش یاد او افتادیم و همان افراد دور و اطرافش را گرفتند، کسانی که در زمان حیاتش با لبخند پذیرای خواسته هایش نبودند، امروز از مرگ او گریانند.
من هم از صمیم قلب تاسف و تاثر خودم را از مرگ این عزیز اعلام می دارم و آرزوی صبر برای خانواده او به ویژه پسر جوانش دارم. امیدوارم این اتفاق هشداری باشه برای همه ما مرده پرستان!...

کریمی امشب به میدان می رود

نیم فصل دوم رقابتهای فوتبال دسته اول آلمان در حالی از امشب با دیدار تیم های بایرن مونیخ و مونشن گلادباخ آغاز خواهد شد .

تیم فوتبال بایرن مونیخ که بتازگی موفق شده به همراه علی کریمی به نیمه نهایی جام حذفی آلمان صعود کند امشب میهمان تیم مونشن گلادباخ خواهد بود. بایرن درحال حاضربا 44 امتیازدر صدرجدول رده بندی بوندس لیگا قراردارد. دردیدار امشب علی کریمی شانس حضور در ترکیب اصلی را دارد اما بنا براعلام کیکر این بازیکن از نیمه دوم وارد میدان خواهد شد.

تیم فوتبال بایرن به دیدار نیمه پایانی راه یافت

تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی آلمان موفق شد با نتیجه 3 بر 2 بر تیم ماینتس غلبه کند و به دیدار نیمه پایانی این رقابت ها راه پیدا کند.

در این دیدار که در آلیانز برگزار شد این تیم با گل های پیزارو(81 و 115) و گوئررو(94) مقابل حریف خود به برتری رسید.گل های ماینتس را هم محمد زیدان(21 از روی نقطه پنالتی) و رومان (106) به ثمر رساندند.

علی کریمی ملی پوش کشورمان تا دقیقه 60 در زمین حضور داشت و در این لحظه جای خود را به باستین شواین اشتایگر داد

مصاحبه خیالی

یک مصاحبه که بین علی کریمی،ماگات و دروازبانی که از کریمی گل خورد

جراید: علی کریمی بازیکن تیم بایرن مونیخ گل زد

یک گل زدو دمش گرم بابا دمش گرم

دلارو دیونه کرد الهی که یه تار از مویه سایش کم نشه

انگاری با تیمشن اومده بود گلزنی

گل تیم محبوبمونو  زد راحتو آب خوردنی با اون یه گله آب دار جوون شدیم دوباره

کاش بده اون گلارو عمری به من اجاره

* * * * *

دروازبانه میگه :

جادوو جنبلم کرد گل رو زد زوده زود

انگاری رویه توپه دعا موعا ریخته بود

* * * * *

ماگات میگه:

چشمه سیاش خماره دمش گرم بابا دمش گرم

گلاش گله باحاله دمش گرم بابا دمش گرم

بالاک رو بیرون کرده دمش گرم بابا دمش گرم

خودش جایه بالاکه دمش گرم بابا دمش گرم

* * * * *

با تشکر از الناز خانم