پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

با مخالفت اعضاى هیات مدیره على کریمى در استیل آذین ماندنى شد .

باتصمیم هیات مدیره باشگاه على کریمى تا پایان فصل در استیل آذین ماندنى شد. پس از پیشنهاد باشگاه الا هلى امارات مبنى بر به خدمت گرفتن على کریمى جلسه هیات مدیره استیل آذین در محل باشگاه برگزار شد که در پایان این جلسه که باحضور على کریمى برگزار شد، مدیره باشگاه استیل آذین تصمیم گرفت تا این بازیکن تا انتهاى فصل در جمع قرمز پوشان استیل آذین باقى بماند.
نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ http://WWW.HAFEZPIC.BLOGFA.COM

سلام علی جان من خیلی تو رو دوست و خیلی دوست داشتم که تو به فوتبال ایتالیا می رفتی و اونجا می رفتی حتما خیلی تو جهان بزرگ می شدی من عاشق فوتبال علی کریمی و فوتبال ناب ایتالیی میلان . اینتر . رم و فیورنتینا هستم علی جان من تو رو تو ذهنم مثل لویز فیگو و زینیدن زیدان می بینم و الان هم اعتقاد دارم اگر علی کریمی به فوتبال اروپا بره بازم موفق میشه من تو رو با تمام وجود دوست دارم وتو همه نظر سنجی ها انتخاب اول من تویی راستی یه کیلیپ از بازی ایران با رم دارم که همیشه اون رو می بینم وحسرت می خورم چرا علی کریمی با این همه استعداد باید تو اروپا بازی نکنه . علی جان خیلی خوشحال می شم اگه بیای تو وبلاگم و برام پیام بذاری راستی من ۱۹ سال دارم و از اسلام آباد کرمانشاه مزاحمت شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد