پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

علی کریمی سرود پرسپولیس را می خواند

کریمی هم به زودی در سرود پرسپولیس می خواند.

علی کریمی هم جزوی از تاریخ باشگاه پرسپولیس است.تاریخی که به هیچ عنوان نمی توان دوباره
آن را تکرار کرد .

.
کریمی که قرار بود به همراه مهدی مهدوی کیا برای ضبط به استودیو برود به دلیل برخی از مشکلات این برنامه را به بعد از بازی با پرسپولیس موکول کرد.
این در حالی است که به گفته خواجه نوری ساخت سرود سرخپوشان مراحا پایانی اش را طی می کند

علی کریمی: هیچ چیز درباره آینده معلوم نیست

 

بازیکن استیل‌آذین گفت: هفته آینده مسابقه حساسی داریم و برای کسب سهمیه آسیا باید مقابل پرسپولیس پیروز شویم.

علی کریمی درباره تساوی بدون گل مقابل ابومسلم اظهار داشت: در این دیدار بازی خوبی انجام ندادیم و بسیار بد کار کردیم. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم مقابل دفاع فشرده و متراکم ابومسلم موفق نشدیم فرصت‌های زیادی به دست آوریم، اما در هر صورت کسر یک امتیاز نیز بد نبود.

وی عنوان کرد: در این دیدار اصلاً آماده نبودیم، اما امیدوارم در بازی‌های آینده با دقت بیشتری کار کنیم و با کسب امتیازات لازم راهی آسیا شویم. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و تا روز آخر ایستاده‌ایم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره امکان بازگشت به جمع سرخپوشان پایتخت با توجه به احتمال تغییر در کادر فنی استیل‌آذین تصریح کرد: هنوز فصل به اتمام نرسیده و هیچ چیز درباره آینده معلوم نیست. برخی‌ها به دنبال حاشیه هستند و این سوالات را مطرح می‌کنند.

وی در مورد دیدار مقابل پرسپولیس در هفته آینده گفت: بازی با پرسپولیس شرایط خودش را دارد، اما مانند بازی‌های دیگر 3 امتیاز دارد. ما تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار و صعود به رقابت‌های آسیایی انجام می‌دهیم چون این دیدار می‌تواند تعیین کننده باشد.