پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

بلندترین و آخرین مصاحبه تفصیلی علی کریمی

نه! دیگرهیچ موقع امکان ندارد به تیم ملی برگردم!



http://www.parsfootball.com/thumbnail.php?file=Ali_Karimi_Interview_ParsFootball_NewsAgency_621461746.jpg&size=article_medium

علی کریمی:استقلال و پرسپولیس از لحاظ مالی خیلی ضعیف هستند/اگر زمان به عقب بر می گشت آدم خیلی از کارها که انجامشان داده است را مجددا انجام نمی داد /از اینکه از لیگ قطر و تیم السیلیه جدا شدم خیلی خوشحالم/نه! هیچ موقع امکان ندارد به تیم ملی برگردم!/اگر می خواهیم به جام جهانی صعود کنیم، نباید هیچ حریفی دست کم بگیریم/می خواستم به کمک یکی از آشناهایم در تیم ملی باشم که ایویچ نگذاشت! /مربی پروجا یک مرد کچل بود!/به نظر من برنامه 90 به نفع فوتبال کشورمان حرکت می کند


http://www.parsfootball.com/gallery/generators/preview.php?imageid=1077

17 آبان ماه امسال که گذشت محمد علی کریمی بازیکنی که القاب فراوانی همچون جادوگر , پیکاسو و مارادونای فوتبال آسیا را یدک می کشد سی امین سالروز تولدش را جشن گرفت. او که متولد سال 1357 است حالا در سن 30 سالگی اتفاقات تلخ و شیرین متفاوتی را پشت سر گذاشته است, اما اتفاقات مهمی که طی این چند مدت در رابطه با علی کریمی در جامعه ورزش کشور مطرح شده است ما را بر آن داشت تا به سراغ وی برویم و مصاحبه ای تفصیلی از همه جا با وی داشته باشیم. البته اگر شما بدانید که کریمی در کل زیاد مصاحبه نمی کند و حتی دعوت ما را برای انجام این مصاحبه به صورت تلویزیونی برای پخش در برنامه های شبکه سوم رد کرده است بیشتر متوجه می شوید که فراهم آوردن امکان این گفت و گو پس از چندین روز رایزنی با آقای فاضلی مدیربرنامه های وی که ساکن آلمان هستند و آقایان مصطفوی , خوردبین , قطبی و روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به همین سادگی که آن را مطالعه می فرمایید نبوده است. با او در مورد اتفاقات و ابهامات گذشته مثل خط خوردنش از تیم ملی به بهانه سفارشی بودن، علت عدم ترانسفرش به پروجا و اتلتیکو مادرید،علت برگشتنش به فوتبال ایران , برنامه 90 و ... صحبت کردیم. در بخشی دیگر از او درباره آینده خودش، سرانجام شرایطش برای بازگشت به تیم ملی که یک ملت را معطل خود نگه داشته است سوالاتی را مطرح کردیم و در قسمت دیگر از شرایط این روزهای تیم ملی و داستان صعود به جام جهانی به گفتگو نشستیم . اما در آخر از زندگی خصوصی اش و تصمیمات و تفکراتش برای آینده خودش ،"هاوش" و "هیرسا" سوال کردیم.صد البته به همان جهت که علی کریمی به ما اعتماد داشت و در این گفتگو شرکت کرد , با اینکه صدای این مصاحبه را نیز ضبط کرده ایم , از نگارش مطالبی که موجبات ایجاد سوژه و احتمالا مشکلاتی برای وی را فراهم می سازد , خودداری کرده ایم.با ما تا پایان این مصاحبه با علی کریمی ( که بی شک بلندترین مصاحبه ای است که تا به امروز با وی صورت گرفته است و بنا به ادعای خودش آخرین مصاحبه اش با رسانه ها است) همراه باشید.

ادامه مطلب ...

علی کریمی: به من یک ریال پول نداده‌اند!

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس هنوز از باشگاه طلبکار هستند و جالب اینکه در بین این نفرات نام علی کریمی، ستاره محبوب سرخ‌ها نیز به چشم می‌خورد.

 

در حالی که مسوولان باشگاه پرسپولیس بی‌پولی را بهانه عدم پرداخت مطالبات بازیکنان اعلام کرده‌ بودند، جذب رحمان رضایی و پرداخت پیش قسط اول او باعث شد تا صدای بعضی از بازیکنان پرسپولیس مثل علی کریمی، الونگ الونگ، توره و... درآید.


کریمی که به رغم توانایی‌های خاصش جزو ارزان‌ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شود، هنوز نتوانسته حقوق ماهیانه‌اش را از سرخ‌ها دریافت کند و همین باعث شد صدای جادوگر در تمرین تیمش و یک جمع خودمانی بلند شود: «مثل اینکه هر چه ما سکوت می‌کنیم و حرفی نمی‌زنم، بدتر می‌شود.

از روزی که آمده‌ام یک ریال پول به من نداده‌اند و نمی‌دانم که توی این شرایط چه کار کنم. البته من تا امروز به خاطر پرسپولیس و هوادارها حرفی نزده‌ام ولی اگر باشگاه پول دارد، خب اول پول ما را بدهد.»

جدا از این موضوع یکی از نزدیکان علی کریمی نیز در مورد روابط جادوگر و قطبی صحبت می‌کرد و نکته جالب اینکه این فرد آگاه بر این باور بود که کریمی هیچ اعتقادی به مسایل فنی قطبی ندارد.