پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

کریمی:شناختی از هیتسفیلد ندارم

یک مربی بزرگ را از دست دادیم

به نظر می رسد کریمی بزرگ ترین حامی خودش را در مونیخ از دست داد اما خودش اینطور فکر نمی کند. علی کریمی با اشاره به برکناری فلیکس ماگات از بایرن مونیخ گفت: از اخراج او ناراحت شدم و فکر می کنم ما یک مربی بزرگ را از دست دادیم.

وی با بیان این مطلب اظهار داشت: ماگات یک مربی بزرگ بود و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. جدایی او برایم ناراحت‌کننده بود. از هیتسفلد هم شناخت آنچنانی ندارم ولی باید بگویم که او یکی از بزرگ‌ترین مربیان دنیاست.
کریمی در ادامه افزود: به عنوان یک بازیکن تابع تصمیمات سرمربی هستم و هر کس آماده‌تر باشد، در زمین بازی خواهد کرد. فلیکس ماگات به من امتیاز اضافه‌ای نمی‌داد که حالا بخواهم با رفتن او نگران جایگاهم باشم. با آمدن هیتسفیلد تمریناتم را با آمادگی کامل ادامه خواهم داد و بازی کردنم به نظر سرمربی بستگی دارد.


وی تاکید کرد: به طور حتم هیتسفیلد به بازیکنان آماده میدان خواهد داد و سعی دارم با درخشش در تمرینات وضعیتم را در بایرن مونیخ بهتر کنم. اگر از لحاظ بدنی آماده باشم، به طور حتم به اهداف موردنظرم خواهم رسید.
کریمی درخصوص مصدومیتش گفت: تمرینات سنگین بدنسازی را به دلیل مصدومیت از دست دادم و این موضوع باعث شده که چند بار دچار آسیب‌دیدگی شدم و در بازی با دورتموند هم دچار آسیب‌دیدگی شدم که در حال حاضر وضعیتم بهتر است.
هافبک ایرانی بایرن مونیخ معتقد است که این تیم هنوز شانس قهرمانی دارد. کریمی در این خصوص گفت: شانس ما از 100 درصد به 70 درصد رسیده است ولی هنوز تا پایان فصل فرصت زیادی باقی‌ مانده و اتفاقات زیادی خواهد افتاد.
کریمی با اشاره به شایعاتی که درخصوص جدایی‌اش از بایرن مونیخ مطرح می‌شود، گفت: این مسائل به هیچ‌عنوان صحت ندارد و من تا آخر فصل با بایرن قرارداد دارم.