پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

جشن تولد علی کریمی


برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب مراجعه کنید  

ادامه مطلب ...

برای رسیدن به آرامش باید صبا را شکست دهیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: صبا تیم قدرتمند و منسجمی است اما پرسپولیس چاره‌ای جز برد ندارد و برای رسیدن به آرامش باید پیروز شود.

 

علی کریمی عنوان کرد: چهار بازی خانگی پشت سر هم از تهران داریم و باید از این بازی ها 12 امتیاز کسب کنیم تا تیم به شرایط آرمانی برگردد. پرسپولیس برای راضی کردن هوادارانش باید صبا را شکست دهد و من به پیروزی دراین بازی اطمینان دارم. 

                                                 http://www.ipna.ir/upload/picture/karimi0.3680629.jpg

                                                      

وی ادامه داد: متاسفانه پرسپولیس در نواختن ضربات آخر به سمت دروازه حریفان تا حدودی مشکل دارد که در طول هفته روی این موضوع کار کرده‌ایم و فکر می کنم در بازی مقابل صبا این مشکل برطرف شود. 

کریمی خاطر نشان کرد:‌در این بازی تمام بازیکنانمان را دراختیار داریم وهیچ بهانه‌ای برای عدم پیروزی مقابل این تیم نداریم. افشین قطبی در طول هفته نقاط ضعف و قوت صبا را به ما متذکر شده است. برای شکست صبا برنامه‌ریزی کامل داریم و با حمایت تماشاگران می‌توانیم روز پنجشنبه یک پیروزی به دست بیاوریم.

کریمی در پایان گفت:‌برای پرسپولیس فرقی نمی‌کند که مقابل چه تیمی قرار می گیرد چون هدف ما قهرمانی است و باید به صدر جدول برگردیم.

جشن تولد علی کریمی بعد از مسابقه فوتبال

جشن تولد علی کریمی پس از دیدار با صبا باتری با حضور مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد.
به گزارش فارس، جشن تولد هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران پنج شنبه 19 آبان ماه و پس از این مسابقه برگزار می‌شود.

مسئولان و بازیکنان این تیم تهرانی قصد دارند با پیروزی مقابل صبا باتری، جشنی فراموش نشدنی برای علی کریمی برپا کنند.

احتمال دارد هواداران پرسپولیس هم اجازه حضور در این مراسم را داشته باشند 

  

تولد سلطان قلب ها علی کریمی به همه ی عاشقانش مبارک

۱۷ آبان سالروز تولد ۳۰ سالگی علی کریمی مبارک 

على کریمى: باید صبر کنید و ببینید در آینده چه اتفاقاتى رخ مى دهد

على کریمى درباره حضور دوباره اش در تیم ملى فوتبال ایران گفت: باید صبر کنید و ببینید در آینده چه اتفاقاتى رخ مى دهد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری آریا، وى پیرامون حضور دوباره اش در تیم ملى اظهار کرد: هیچ مشکل خاصى با على دایى ندارم و تصمیم را هم اعلام کردم. این که مى گویند از جام جهانى 2006 تاکنون با او مشکل پیدا کرده ام چنین نیست، تنها ممکن است اختلاف نظرهایى باشد که البته آن ها هم ربطى به این تصمیم من ندارد. واقعا نمى دانم چرا پس از هر بازى باید به این سؤال خبرنگاران پاسخ دهم؟!

 وى افزود: در حال حاضر شرایط را طورى مى بینم که بهتر است تمام تمرکزم معطوف به پرسپولیس باشد و فکر مى کنم اکنون نمى توانم تمرکزم معطوف به 2 تیم متفاوت باشد!

کریمى در پاسخ به این سؤال که افشین قطبى گفته است رسانه ها باید به على کریمى و على دایى براى گرفتن یک تصمیم درست فرصت لازم را بدهند و با پیگیرى هاى هر روزشان مشکل را سخت تر نکنند گفت: بالاخره قطبى نظر خودش را داده که قابل احترام هست. من هم فکر مى کنم که باید صبر کنید و ببینید در آینده چه اتفاقاتى رخ مى دهد.

 

 http://alikarimi8.persiangig.ir/image/2008961728578.jpg

 کریمى همچنین درباره بازى پرسپولیس مقابل سپاهان تصریح کرد: خیلى وقت بود که مقابل تیم بزرگى چون سپاهان بازى نکرده بودم. آن ها یکى از بهترین حریفان ما در مسابقات اخیر بوده اند که فشار زیادى را روى دروازه ما آ وردند، فکر مى کنم این تیم یکى از شانس هاى کسب عنوان قهرمانى باشد، همچنین بسیار خوشحالم که ما توانستیم مقابل تیمى که بردنش براى هواداران اهمیت زیادى دارد پیروز شویم و 3 امتیاز شیرین آن را کسب کنیم.

وى افزود: بازیکنان ما خوب کار کردند و حتى مى توانستیم با گل هاى بیشترى این تیم را شکست دهیم. امیدوارم روند صعودى پرسپولیس همچنان ادامه یابد و ما بتوانیم بازى هاى بعد را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.