پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

على کریمى: باید صبر کنید و ببینید در آینده چه اتفاقاتى رخ مى دهد

على کریمى درباره حضور دوباره اش در تیم ملى فوتبال ایران گفت: باید صبر کنید و ببینید در آینده چه اتفاقاتى رخ مى دهد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری آریا، وى پیرامون حضور دوباره اش در تیم ملى اظهار کرد: هیچ مشکل خاصى با على دایى ندارم و تصمیم را هم اعلام کردم. این که مى گویند از جام جهانى 2006 تاکنون با او مشکل پیدا کرده ام چنین نیست، تنها ممکن است اختلاف نظرهایى باشد که البته آن ها هم ربطى به این تصمیم من ندارد. واقعا نمى دانم چرا پس از هر بازى باید به این سؤال خبرنگاران پاسخ دهم؟!

 وى افزود: در حال حاضر شرایط را طورى مى بینم که بهتر است تمام تمرکزم معطوف به پرسپولیس باشد و فکر مى کنم اکنون نمى توانم تمرکزم معطوف به 2 تیم متفاوت باشد!

کریمى در پاسخ به این سؤال که افشین قطبى گفته است رسانه ها باید به على کریمى و على دایى براى گرفتن یک تصمیم درست فرصت لازم را بدهند و با پیگیرى هاى هر روزشان مشکل را سخت تر نکنند گفت: بالاخره قطبى نظر خودش را داده که قابل احترام هست. من هم فکر مى کنم که باید صبر کنید و ببینید در آینده چه اتفاقاتى رخ مى دهد.

 

 http://alikarimi8.persiangig.ir/image/2008961728578.jpg

 کریمى همچنین درباره بازى پرسپولیس مقابل سپاهان تصریح کرد: خیلى وقت بود که مقابل تیم بزرگى چون سپاهان بازى نکرده بودم. آن ها یکى از بهترین حریفان ما در مسابقات اخیر بوده اند که فشار زیادى را روى دروازه ما آ وردند، فکر مى کنم این تیم یکى از شانس هاى کسب عنوان قهرمانى باشد، همچنین بسیار خوشحالم که ما توانستیم مقابل تیمى که بردنش براى هواداران اهمیت زیادى دارد پیروز شویم و 3 امتیاز شیرین آن را کسب کنیم.

وى افزود: بازیکنان ما خوب کار کردند و حتى مى توانستیم با گل هاى بیشترى این تیم را شکست دهیم. امیدوارم روند صعودى پرسپولیس همچنان ادامه یابد و ما بتوانیم بازى هاى بعد را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 


نظرات 2 + ارسال نظر
سحر جادو شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.saharjado8.blogfa.com/

سلام چه عجب پست جدید گذاشتین؟چرا باید وبلاگ علی جون که این همه طرفدار داره این جوری سوت و کور باشه؟آخه چرا؟من هم یه وبلاگ برای جادوگر عزیزم دارم خیلی خوشحال میشم بهم سربزنید و با هم ارتباط داشته باشیم تا راجع به علی صحبت کنیم.راستی ۱۷ آبان که روز تولد علی هستش حتما به وبلاگم سربزنید.ممنون
در ضمن پیشاپیش تولد عزیز ترین علی دنیا رو بهتون تبریک می گم.

محمد سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ق.ظ http://sadeghi63.blogfa.com/

سلام امیدوارم همیشه موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد