پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

نا گفته های خواندنی علی کریمی

علی کریمی ستاره تیم فوتبال استیل آذین ، سالها پس از آنکه در یک گفت و گوی جنجالی مدعی شد که بخشی از موفقیت های علی دایی به خاظر خوش شانسی اوست ، بار دیگر بر این ادعا تاکید کرد.

به گزارش ایلنا ، کریمی در گفت و گویی مفصل با مجله «زندگی ایده آل » گفت همچنان معتقد است که «دایی را خدا بغل کرده است» با این حال او توضیح داد که هیچ گاه نخواسته با این حرف دایی را ناراحت کند.

در این گفت و گوی بلند ، علاوه بر فوتبال ، کریمی از زندگی شخصی اش هم حرف زده است.نکاتی که پیش از این شاید هیچ جا نگفته باشد.

ادامه مطلب ...

علی کریمی نویسنده می شود/ کتاب خاطرات جادوگر در راه است

علی کریمی ستاره دهه اخیر فوتبال ایران در حال نگارش خاطرات دوران ورزشی خود است و قرار است این کتاب چاپ و روانه بازار شود. کریمی اخیرا در یک مصاحبه گفته است بخشی از خاطرات خود را نوشته است و امیدوار است تا کتاب خوبی از این دست نوشته ها بیرون بیاید. قرار است عواید فروش این کتاب صرف امور خیریه شود .

اتوبیوگرافی بازیکنان مشهور فوتبال در جهان یکی از پرفروش ترین کتاب ها به شمار می رود، در حالی که چنین امری در ایران غیرعادی است و به جز موارد انگشت شماری از جمله خاطرات عزیز اصلی، کتابی در این زمینه روانه بازار نشده است.