پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

علی کریمی: کسی توصیه‌ای به من نکرد

من روز یک‌شنبه در دفتر باشگاه حاضر شدم، با مدیرعامل و رئیس هیات مدیره دیدار و گفت وگویی داشتم و بعد از توافقی که حاصل شد قراردادم را امضاء کردم. نمی دانم دلیل انتشار این اخبار و شایعات چیست و چطور می توان یک بازیکن را مجبور به امضای قرارداد یا مذاکره و دیدار با مسئولان باشگاه کرد؟ اگر با کسی در این باشگاه مشکل داشتم طبیعتا در استیل‌آذین نمی‌ماندم اما، من در اینجا شرایط خوبی دارم و هیچ اختلافی بین اعضای تیم و مسئولان باشگاه وجود ندارد. با رضایت کامل و به خواست خودم قراردادم را تمدید کردم.
بازیکن تیم فوتبال استیل‌آذین با تکذیب اخبار و شایعات منتشر شده درباره‌ی اجبار در تمدید قراردادش با این باشگاه گفت: حضور من در باشگاه استیل آذین و دیدار با مسئولان این باشگاه تنها به خواست شخصی خودم بوده و هیچ کس در این رابطه علی کریمی را مجبور به کاری نکرده است.

 متاسفانه عده‌ای می خواهند برای تیم ما حاشیه درست کنند اما مطمئنا نمی توانند آرامش را از استیل آذین بگیرند. من به خواست خودم راهی باشگاه شدم و هیچ کس توصیه‌ای به من نکرد. باز هم تاکید می کنم با هیچ کس اختلافی ندارم و به زور کاری را انجام نداده‌ام.

وی ادامه داد: من روز یک‌شنبه در دفتر باشگاه حاضر شدم، با مدیرعامل و رئیس هیات مدیره دیدار و گفت وگویی داشتم و بعد از توافقی که حاصل شد قراردادم را امضاء کردم. نمی دانم دلیل انتشار این اخبار و شایعات چیست و چطور می توان یک بازیکن را مجبور به امضای قرارداد یا مذاکره و دیدار با مسئولان باشگاه کرد؟ اگر با کسی در این باشگاه مشکل داشتم طبیعتا در استیل‌آذین نمی‌ماندم اما، من در اینجا شرایط خوبی دارم و هیچ اختلافی بین اعضای تیم و مسئولان باشگاه وجود ندارد. با رضایت کامل و به خواست خودم قراردادم را تمدید کردم.

کریمی که موثرترین بازیکن استیل آذین در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر بود با اشاره به تلاش های صورت گرفته در باشگاه گفت: مسئولان باشگاه تلاش خوبی انجام دادند و بازیکنان خوبی جذب شده‌اند. امیدوارم پاسخ تلاش‌ها و زحمات هدایتی و آجورلو را بدهیم. امیدوارم تیم در این فصل نتیجه بگیرد و انتظارات را برآورده کند.
نظرات 14 + ارسال نظر
حسین شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.akslar.com

عزیزم وبلاگ قشنگی داری.من هر روز به وبلاگهای زیادی سر میزنم ولی وبلاگ شما یه چیز دیگست

مریم دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ب.ظ http://www.girllown.blogsky.com

salam dadashii....man omadam...

پژمان دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ http://sportboy.blogsky.com/

سلام
فرخنده میلاد حضرت صاحب الزمان مهدی موعود (عج) مبارک باد

فهیمه دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام
امروزاولین باره که میام اینجاخیلی دلم گرفته.
ازاین همه نامردی.چرااین جماعت چشم دیدن پیشرفته دیگران رو ندارن؟؟
واقعامتاسفم برای خودم.وقتی می بینم با بازیکن محبوبم اینطور ناجوانمردانه برخورد می کنن.
آقای کریمی ای کاش برای اخراجتون ازاستیل آذین دلیل موجه ومنطقی داشتن.دلیلشون عذر بدتر ازگناه بود.
وقتی این خبرروشنیدم خیلی ناراحت شدم.

ب چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ق.ظ

با سلام
حال که با خدعه دشمن روبرو شده است بهتر است آنرا به خودشان برگرداند و بهترین آن اینست که :از آنجایی که ما شیعیان در مسائل دینی از مرجع تقلید خود پیروی می کنیم و اکثر ما نیز مرجع تقلیدمان رهبر معظم انقلاب می باشند و علی آقا نیز طبق رساله ایشان رفتار می نماید و حال که آقایان در مسائل دینی علی آقا مشکل دیده اند بهتر است علی آقا به انها بگوید حال که شما ایراد می گیرید بهتر است از مرجع تقلید خود استفتا نمایم و بر اساس آن عمل نمائیم تا مشکلات بوج.د آمده برطرف گردد%

آریا چت چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ http://www.aryachat.com

چت روم آریا
با سرعتی فوق العاده
با فضایی موزیکال و رویایی
زیبا با محیطی جذاب و کاربر پسند
بدون احتیاج به نصب هیچگونه نرم افزاری اعم از فلش یا جاوا
محیطی تفریحی و سالم با نظارت دقیق مسترهای روم
دوستان شما منتظر حضور گرم شما هستند.

مریم پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ب.ظ

dadashiii? ksret daram..biya net

فرنوش دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ http://love-cottage.blogfa.com

سلام یه کار خشوشی داشتم .اگه قابل دونستین یه سر بزنید به وبم ....ممنون

عدنان جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ق.ظ

داش علی برگرد به تیمت عاشقای سرخ ارزوشون اینه که یه بار دیگه شماره 8 سرخ تو تنه تو باشه بخدا مردیم انقدر دلمون به شایعه برگشت تو خوش کردیم خدایی اینم برا ما یه دنیا امیده بیا برگرد به خونه خودت دایی هم که چراغ سبز نشون داده بیا برگرد به خونت از دوریت دق کردیم پارسال وقتی لباس استیل در اوردی زیرش لباس پرسپولیس بود درست رو به روت بودم تو جایگاه ایستاده بودم میخواستم بپرم اونور بغلت کنم ولی دوستام جلوم گرفتن انگار دنیا رو بهم دادن نه تنها به من بلکه به همه عاشقای سرخ.خدا از بانی این کار نگزره که تو را از ما گرفت.
داش علی کریمی برگرد به تیمت
ما عاشقای پرسپولیس می پرستیمت

پژمان دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.sportboy.blogsky.com

سلامممممممممم مرسی از لطفت علی جان
خوبی ؟ چه خبر خوشی؟
خبرای اخیر رو تو بلاگ ثبت نکردی هنوز؟ یا نخواستی زیاد رسانه ای بشه؟
هر جا هستی خوب و خوش و سلامت باشی
یه روز که اومدم نزدیکای شما باهات تماس می گیرم ببینمت.
آهنگا رو گرفتی؟ چطور بودن؟

بازم بیا پیش ما
فعلا

علی رضا چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ق.ظ http://safier.blogfa.com/

سلام
وبلاگ خوبی داری
نظرت راجع تبادل لینک چیه
منتظر جوابتم
خداحافظ[بدرود][گل][گل]

فرنوش چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:36 ب.ظ http://love-cottage.blogfa.com

سلام . ممنونم که بهم سر زدین . اصلا فکرشو نمیکردم که به این زودی بیاین ....خیلی ممنون
در مورد اون موضوع هم باید بگم کار من خیلی هم خصوصی خصوصی که نبود. میدونید خیلی سخته که ادم یه عمر یه نفرو دوست داشته باشه و اون طرف چیزی ندونه . من ۴ ساله که دارم با درد این عشق لعنتی میسوزمو هر روز بیشتر میشه و من عاشق تر از قبل ...اینا رو نگفتم که بخوام چاپلوس بازی در بیارما ..نه ...اینا واقعیته که فقط تو این دل لعنتی مونده و حالا بعد از ۴ سال میخوام برای یه بارم که شده حداقل بتونم صداشو بشنوم و ...من شما رو خیلی خوب میشناسم . شما ادم منطقی و شریفی هستین ...میخواستم اگه میشه از شما شماره ی اون کسی رو که ازش حرف زدم و(وبلاگمو برای اون نوشتم ) بگیرم ....من خیلی فکر کردم تا اینو به شما بگم یا نه...ولی حالا که به شما هم گفتم خیالم راحته...البته اگه نخواستین میتونین این کارو نکنین . (منظورم اون شماره گوشی ارشه ) ولی باور کنین من کاری باهاش ندارم فقط میخوام یه لحظه صداشو بشنوم به خدا شمارشو به کس دیگه هم نمیدونم ....باور کنید راس میگم...همین الان هم که دارم اینا رو مینویسم حالم خیییییلی بده ....
اگه به من اعتماد میکنین این یه لطف رو برام انجام بدین ..
.....ممنونم....
خدافظ

صابر شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ب.ظ

آقای کریمی سلام
میخواستم براتون چند تا موضوع رو خصوصی عرض بکنم اگر صلاح دیدید و ممکن بود ایمیلتون رو برام بفرستید ....
ممنون میشم و بای

میلاد عشق کریمی از همدان یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ب.ظ

من امروز بازی پاس استیل اذین رو وقتی فهمیدم اقای کریمی به بازی نمیرسه به ورزشگاه نرفتم به امید انروز که شما رو از نزدیک ببینم من19 سالمه و11ساله به عشق علی اقا فوتبال بازی میکنم و به عشقش 8میپوشم هر کی علی اقا رو دید سلام منو بهش برسونه خدا حافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد