پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

کریمی:شناختی از هیتسفیلد ندارم

یک مربی بزرگ را از دست دادیم

به نظر می رسد کریمی بزرگ ترین حامی خودش را در مونیخ از دست داد اما خودش اینطور فکر نمی کند. علی کریمی با اشاره به برکناری فلیکس ماگات از بایرن مونیخ گفت: از اخراج او ناراحت شدم و فکر می کنم ما یک مربی بزرگ را از دست دادیم.

وی با بیان این مطلب اظهار داشت: ماگات یک مربی بزرگ بود و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. جدایی او برایم ناراحت‌کننده بود. از هیتسفلد هم شناخت آنچنانی ندارم ولی باید بگویم که او یکی از بزرگ‌ترین مربیان دنیاست.
کریمی در ادامه افزود: به عنوان یک بازیکن تابع تصمیمات سرمربی هستم و هر کس آماده‌تر باشد، در زمین بازی خواهد کرد. فلیکس ماگات به من امتیاز اضافه‌ای نمی‌داد که حالا بخواهم با رفتن او نگران جایگاهم باشم. با آمدن هیتسفیلد تمریناتم را با آمادگی کامل ادامه خواهم داد و بازی کردنم به نظر سرمربی بستگی دارد.


وی تاکید کرد: به طور حتم هیتسفیلد به بازیکنان آماده میدان خواهد داد و سعی دارم با درخشش در تمرینات وضعیتم را در بایرن مونیخ بهتر کنم. اگر از لحاظ بدنی آماده باشم، به طور حتم به اهداف موردنظرم خواهم رسید.
کریمی درخصوص مصدومیتش گفت: تمرینات سنگین بدنسازی را به دلیل مصدومیت از دست دادم و این موضوع باعث شده که چند بار دچار آسیب‌دیدگی شدم و در بازی با دورتموند هم دچار آسیب‌دیدگی شدم که در حال حاضر وضعیتم بهتر است.
هافبک ایرانی بایرن مونیخ معتقد است که این تیم هنوز شانس قهرمانی دارد. کریمی در این خصوص گفت: شانس ما از 100 درصد به 70 درصد رسیده است ولی هنوز تا پایان فصل فرصت زیادی باقی‌ مانده و اتفاقات زیادی خواهد افتاد.
کریمی با اشاره به شایعاتی که درخصوص جدایی‌اش از بایرن مونیخ مطرح می‌شود، گفت: این مسائل به هیچ‌عنوان صحت ندارد و من تا آخر فصل با بایرن قرارداد دارم.

نظرات 19 + ارسال نظر
پژمان یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:41 ب.ظ http://www.sportboy.blogsky.com

سلام خوبی؟
مثل همیشه مطالب عالی و کامل بود
موفق و خوش باشی:X::*

پژمان یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.sportboy.blogsky.com

حامد دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:59 ب.ظ http://fcperspolis.roodsar.net

من لینکت کردم منتظر لینک منم تو وبت
بای

فر سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:52 ب.ظ

امید وارم کریمی همیشه با هر مربی موفق باشه

محبوبه جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:03 ق.ظ

به نظر میرسه حضور نیافتن علی در اردوی تیم ملی فرصت مناسبی به او داده تا با هیتسفیلد بیشتر اشنا شود و همین اشنایی سبب شده هیتسفیلد تقاضای استخدام مترجم برای او کند . به این خاطر باید از اقای قلعه نوعی ممنون باشیم.

یا مهدی ادرکنی!!!! جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:16 ق.ظ

پاسارگاد آرامگاه کوروش کبیر جاوید پادشاه ایران به مناسبت دهه ی فجر و با آب گیری سد سیوند به زیر آب خواهد رفت ,ایرانیان را به این فاجعه ی ملی آگاه کنید . تاریخ ایران یک بار دیگر زیر سم های جاهلان تحجر پیشه در حال له شدن است .
کسی هست ما را یاری کند؟

حنانه دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:43 ق.ظ

سلام خیلی خوب بود عالی مثل همیشه
ما که همیشه آرزوی موفقیت برای کریمی می کنیم
خدا کنه خودشم یه ذره برا موفقیتش گام برداره

محبوبه/ پارس فوتبال/ جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:43 ق.ظ

علی کریمی، بازیکن ایرانی تیم بایرن مونیخ برای انجام بازی نسبتا قابل توجه‌اش مقابل آرمینیا بیله فلد نمره‌ای خوب گرفت.
به نقل از کیکر، این بازیکن که در دیدار هفته بیست و یکم با هرتابرلین به خواست اوتمار هیتسفلد، سرمربی جدید بایرن در قالب هافبک هجومی پشت سر روی ماکای و لوکاس پودولوسکی در ورزشگاه آئول آره نا به میدان رفت، در پایان بازی با نمره خوب سه و نیم دریافت کرد.
در تیم بایرن که توانست به برد یک بر صفر با تک گل روی ماکای برسد، مهاجم هلندی و گلزن بایرن بهترین نمره (دو و نیم) را از آن خود ساخت

پاشاکی شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:01 ب.ظ

فاطمه چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:42 ب.ظ

امیدوارممم
اومدن هیتسفیلد برای علی خوش یمن باشههه....
ولی برای بایرن یه کم شک دارم
شادی باشی علی داداش

Fat Gum دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:32 ب.ظ http://sahand13.blogfa.com

سلام
من تمایل به تبادل لینک دارم . شما بگویید با چه اسمی تا من شما رو لینک کنم و شما هم من رابا اسم
( ChelseaFC champion ) لینک کنید .
با تبادل بنر یا لوگو موافقید ؟
ممنون
بای

رضا سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام ... از مطالبی که نوشتی ممنون ... یه سوال داشتم

گفتم شاید بتونی کمکم کنی ... اسم این نرم افزاری که باهاش یک بنر فلشششش درست کردی با زبان فارسی اسمش چیه و چگونه یک بنر فلش رو آپلود کردی .. مرسی
اگه توضیحاتت رو به ایمیلم بفرستی ... عاشق کریمی هستم
و شماره ی لباسم تو تیم خودم هم هشته به عشق علی کریمی .. ممنوون .. منتظرم .. بای

با سلام به شما دوست عزیز با برنامه IPT 5.0 در هر برنامهای میشود فارسی نوشت مرسی از این که سر زدی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام واقعا خیلی ناراحتم هیتسفیلد وقتی مربی بایرن شد گفت برای علی برنامه داره ومیخواهد مترجم برای او بیاورد اما انگار الان منظورش را از برنامه میفهمم اون اصلا کریمی را درلیست ۱۸ نفره تیم قرار نمیده این درحالیکه اوبازی خوبی را دربرابرارمینیا ارائه کرد بااین رفتار انها علی اعتماد به نفسش راازدست میده درت همین یک سال پیش بود که علی کریمی ما دربازی باهامبورگ مصدوم شدوبعدازاونهم جام جهانی واتفاقات بازدرتابستان درتمرینات بایرن مصدوم شد همه مصدومیتهای او یادربازیهاو درتمرینات بایرن رخ دادحتما این رفتار انها مدل قدرشناسی المانیه!نمیدونم خیلی ناراحتم حالاخوبه یه جایی هست که حداقل حرفها مون رابزنیم امیدوارم همای سعادت روی شانه هایش بنشیند

امین شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:13 ق.ظ

همش به خاطر سیاست هستش و ما ایرانی ها محکوم به ایرانی بودنه همین

فر سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 ب.ظ

الان یه سری به ارشیو مطالبت زدم وبازی پرسپولیس و بایرن .یادش به خیر عجب روزی بود علی کریمی .اخرین نفر از بایرنی ها که وارد زمین شد.خم شد و ...تو ایرانه رسمه قبل اومدن به زمین خم شن خاک ولمس کنن.و اون ...یه سوال بزرگ چند وقته ۸ تمام مدت بازی نکرده .یا نه چند وقته اصلا بازی نکرده .صدا ترقه ها منو یاد بازی ایران و المان می اندازه .یاد مردی که می درخشید .یاد بازی های...کاش دوباره شروع کنه کاش کاش

پژمان چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.sportboy.blogsky.com

سلام علی چطوری؟
خوش می گذره؟
من آپم
راستی شمارتو تونستی برام بزار
فعلا

[ بدون نام ] جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام شما می دونید چرا سایت علی کریمی از بعد از بازی با بارسلونا تعطیله باتشکر ازشما

سلام چون به چند نفر آدم بی لیاقت سپرده شده ٬ و هیچ کاری برای سایت انجام نمی دهند .

پاشاکی یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام به نظر من علی نباید سال گذشته با بایرن تمدید می کرد

حمزه جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ق.ظ

جون ایرانی ها تو لیگ المان بازی نکن لیگ المان بدرد بازی کنای ایرانی نمی خورد فوتبال المان ماشینی ولی فوتبال ما تکنیکی برو لیگ اسپانیا فرانسه هلند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد