پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

چه میکنه این علی کریمی!

باز هم ماگات همه را غافلگیر کرد !!

علیرغم آنکه خیلی ها پیش بینی می کردند علی کریمی روی نیمکت بازی را تماشا می کند، شماره ی 8 بایرن مونیخ 90 دقیقه ی تمام در میدان بود. هانوفر در زمین خود با انگیزه ی فراوان و به شکلی انتحاری برابر بایرن مونیخ به میدان آمده بود، آنها حتی تا دقیقه ی 88 به آرزوی خود رسیده و با گل برداریچ می رفتند تا دومین شکست را به مونیخی ها تحمیل کنند. اما بالاک در واپسین لحظات تماشاگران هانوفر را به سکوت کشاند.

alikarimi


علی کریمی در این دیدار به خوبی از عهده ی وظایف محوله بر آمده و در چند مورد می توانست صاحب گل باشد که از بخت بد، بهترین فرصت او به تیر دروازه برخورد کرد.کریمی در این بازی خوب دفاع کرد،به موقع به کمک خط حمله آمد و در یک بازی درگیرانه بسیار توانمند و امیدوار کننده بود. به طوری که ماگات در پایان بازی عملکرد کریمی را ستود و سایت بایرن مونیخ بلافاصله پس از بازی نوشت که حضور کریمی در میدان مثل یک شوک بود.

www.alikarimi8.blogsky.com


درگیری های او در میانه ی میدان در کارهای دفاعی ، بیم مصدوم شدن این بازیکن را می داد و او یک کارت زرد را هم در اواخر بازی نوبر کرد.
در پایان بازی کریمی گفت: " بازی بسیار خشن و فیزیکی بود، ما در غیاب لوسیو و در نیمه ی دوم با رفتن کان، بیشترین توجه و انرژی را در کارهای دفاعی هزینه کردیم و علیرغم آن که بازیکنان هانوفر انگیزه ی فوق العاده ای برای پیروزی داشتند، اما فرصت های خوبی از جمله برخورد 2 توپ به تیر دروازه و چند تک به تک با دروازه بان را از دست دادیم که به طور کلی می توان نتیجه ی مساوی را عادلانه دانست. "  کم کم همانطور که قول داده بودم، به آمادگی مطلوب نزدیک می شوم"

Alikarimi


کریمی در مورد بازی با میلان گفت: " از کارهای ماگات هیچ کس سر در نمی آورد، همانطوری که در این بازی نیز اکثر کارشناسان و روزنامه نگاران، نتوانستند فکر ماگات را بخوانند و تیم بایرن مونیخ را اشتباه ارنج کرده بودند. تا داخل رختکن هیچ کس نمی داند چه بازیکنی در ترکیب فیکس است."

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:41 ب.ظ http://www.sportboy.blogsky.com

فرزانه یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ب.ظ http://saharjado8.blogfa.com

فداش بشم الهی گل خوشکل منه علی آقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد