پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

علی کریمی: بعضی‌ها خودشان می‌دانند ازکجا خط می‌گیرند

علی کریمی گفت: اختلاف‌نظر همیشه وجود دارد و پس از صحبت‌های امروز با "انصاری‌فرد" تمامی کدورت‌ها برطرف شد.
بازیکن میانی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آشتی‌کنان امروز با عباس انصاری‌فرد به گفت: بالاخره این اختلاف‌نظرها همیشه وجود دارد و فکر می‌کنم پس از صحبت‌هایی که امروز (دوشنبه) بین من و انصاری‌فرد صورت گرفت تمامی کدورت‌ها برطرف شد.

وی همچنین پیرامون صحبت‌هایی که درباره هواداران پرسپولیس پس از بازی با تیم پیام انجام داده است نیز گفت: منظورم از اینکه برخی تماشاگران جنبه ندارند، هواداران پرسپولیس نبود چرا که معتقدم این هواداران شرایط فعلی پرسپولیس را به خوبی درک کرده و هیچ توهینی به بازیکنان و مربیان پرسپولیس نمی‌کنند.

کریمی افزود: فکر می‌کنم کسانی که در بازی پرسپولیس مقابل پیام از اواسط نیمه دوم شروع به شعار علیه بازیکنان و مربیان تیم کرده‌اند، خود به خوبی می‌دانند که از کجا و چه کسانی خط می‌گیرند.
علی کریمی

وی با تکذیب صحبت‌هایی که به نقل از او در "ایلنا" منتشر شده بود مبنی بر اینکه " هنگامی که بر علیه عباس انصاری‌فرد حرف می‌زدم، خون به مغزم نمی‌رسید"، گفت: آنهایی که از خودشان مصاحبه‌های خیالی به نقل از من منتشر می‌کنند، خون به مغزشان نمی‌رسد نه من. چنین صحبت‌ها و جملاتی وجود ندارد و رسانه‌هایی که این جمله را را منتشر کردند از قول خودشان نوشتند.

کریمی ادامه داد: من از این طریق اعلام می‌کنم پس از مصاحبه‌ای که بعد از بازی با پیام درباره مدیریت باشگاه انجام دادم دیگر با هیچ رسانه‌ای صحبت نکردم و تمام مطالبی که به نقل از من در این زمینه منتشر شده را تکذیب می‌کنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد