پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

گفتگو با علی کریمی ؛ من پسرفت نکرده ام

چه کسی می گوید از بایرن به القطر یعنی پسرفت؟ حتی اگر شما هم این نظر را دارید حتماً اشتباه می کنید. علی کریمی اگر از بایرن جدا شده و به فوتبال قطر آمده، اصلاً معنایش عقبگرد نیست. این حرف را باور ندارید؟ اگر باور نمی کنید جدیدترین گفت وگو با ستاره ایرانی القطر را که پس از ناکامی تیم ملی در جام ملت های آسیا با او انجام شده، بخوانید. مصاحبه ای جسورانه که سایت باشگاه جدید کریمی با او انجام داده. خبرنگار سایت سوال هایی را از جادوگر پرسیده که کمتر خبرنگار ایرانی در زمان گفت وگو با او شهامت طرحش را دارد. البته در این گفت وگو هیچ سوالی از علی درباره نمایش ضعیفش در جام ملت ها پرسیده نشده است.

 

 

                      

 

حالا باید بازی در لیگ قطر را تجربه کنی. فکر می کنی بازی های اینجا چطور باشد؟

 

مطمئناً تیم ها با تمام قدرتشان به مسابقات می آیند و من خودم را برای تجربه شرایطی جدید آماده کرده ام.تماشاگران زیادی منتظر حضور من در این بازی ها هستند. سعی می کنم تا برای تیمم، بهترین باشم.

 

چرا علی کریمی پس از بازی کردن در بایرن مونیخ سر از لیگ قطر درآورد؟

 

قراردادم با بایرن مونیخ تمام شده بود، پیشنهاد القطر هم اینقدر خوب بود که نتوانم از آن بگذرم.

 

چه شناختی از لیگ قطر داری؟

 

بسیاری از تیم های قطری و بازیکنان و ستارگان تیم های آن را می شناسم. فکر می کنم لیگ تان سطح بالایی داشته باشد و من با حضور در این مسابقات تجربه جدید به دست می آورم. به دلیل بالا بودن سطح این مسابقات خوب ظاهر شدن در آن میدان آسان نیست و من تمام تلاشم را به کار خواهم بست تا با تیم جدید به موفقیت برسم.

 

 بازگشت شما به مسابقات آسیا به معنی شکست در تجربه رقابت های اروپایی است؟ عقبگرد کرده ای؟

 

من بازیکن خوبی هستم و می توانم در هر کجا که بخواهم بازی کنم پس از پایان قرارداد با تیم بایرن مونیخ آلمان شرایط موجود باعث شد تا با القطر قرارداد ببندم. این مساله هیچ ارتباطی با شکست یا موفقیتم در بایرن مونیخ ندارد. دیگر از زندگی در اروپا خسته شده بودم و می خواستم برگردم.

 

مطمئن هستی می توانی در لیگ قطر موفق باشی؟

 

نهایت تلاشم را می کنم تا موفق شوم.

 

 نظرت را درباره حذف تیم ملی قطر از جام ملت ها بگو.

 

به نظرم تیم قطر در مسابقه با تیم ملی امارات شانس نیاورد. بازیکنان این تیم خوب ظاهر شدند و خوب بازی کردند اما آنها شانس نیاوردند و همین مساله باعث شد شکست بخورند و از دور اول بازی ها حذف شوند. این اما چیزی از شایستگی تیم کم نمی کند.

 

 اما قابل پیش بینی نبود که امارات قطر را ببرد.

 

قبل از آغاز مسابقه شرایط تیم ملی قطر خوب بود و همه تقریباً مطمئن بودند که این تیم برنده می شود اما تیم شما در مسابقه آخر شانس نیاورد و از دور رقابت ها خارج شد.

 

یعنی دلیل حذف قطر، فنی نبود؟

 

نه، بدشانسی تنها عامل شکست این تیم بود.

 

 راستی تیم جدیدت را چقدر می شناسی؟

 

بعضی از بازیکنان تیم قطر را می شناسم و در طول بازی ها هم بقیه اعضای تیم را خواهم شناخت.

 

 مربی القطر را می شناسید؟

 

نه

 

مربی تیم دیمتری بلژیکی است که قبلاً مربی تیم جده عربستان بوده است.

 

نه او را نمی شناسم اما در جلسه حضوری که با او در دوحه دارم حتماً با هم آشنا می شویم.

 

 هدفت از بازی در القطر را می گویی؟

 

دوست دارم سطح بازی این تیم را بالا ببرم و نهایت تلاشم را می کنم تا به این خواسته ام برسم و خودم را راضی کنم.

 

 تماشاگران قطری حالا به لیگ قهرمانان فکر می کنند. تو می توانی آنها را به رویایشان برسانی؟

 

تمام توانم را به کار می گیرم و سعی می کنم تیم را به سطح خوبی برسانم تا بتوانیم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم.

 

 راستی برای سوال آخر دوست دارم بدانم هنوز هم حاضری دوباره به اروپا برگردی؟

 

مسلماً اگر پیشنهاد خوبی از تیم های اروپایی داشته باشم حتماً به اروپا برمی گردم.

نظرات 18 + ارسال نظر
پرستو جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ب.ظ

در هرجا که باشی دوستت داریم وبرایت ارزوی موفقیت میکنیم وهمیشه اینو بدون که تو از نظر ما بهترینی فقط علی علی علی در ضمن مگه سایر بازیکنان در جام ملتها چیکار کردن که علی نکرد؟در صورت امکان سایت باشگاه القطر را بنویسید تا ما هوداران راحتتر بتوانیم از علی خبر ی پیدا کنیم باتشکر

محبوبه شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:35 ق.ظ

خیلی خوب بود ممنون فقط اگر اون مقدمه اول رو پاک کنید بهتره نمیدونم این روزنامه نگارهای ایرانی چه علاقه ای دارن که با استوک میخ دار رو اعصاب ادم تکنو بزنن.

حمید یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ق.ظ http://bondesliga.ir



سلام

من دارم می رم !!!کاری نداری؟؟؟

یه سر بزن خوشحال می شم

خداحافظ

سایت رسمی بوندسلیگای ایران به حراج گذاشته می شود؟!

افشین دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.afshin_manutd.mihanblog.com

با سلام و عرض خسته نباشید
وبلاگتون خیلی خوبه
میخواستم تبادل لینک داشته باشیم
لطفا اسم مورد نظرتون رو در قسمت نظرهای وبلاگ من وارد کنید تا لینک شما رو قرار بدم
شما هم لینک من رو با نام وبلاگ بزرگ منچستر قرار بدین
آدرس من :
www.afshin_manutd.mihanblog.com
با تشکر

فر سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.sorbi.parsiblog.com

با استوک میخ دار خیر با )نی دونم اسم وسیله اش چیه(از اونهایی که باهاش فلس ماهی هارو میکنن پر از میخه ها.باز با استوک یعنی یه چی بارشونه

افشین پنج‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ق.ظ http://www.afshin_manutd.mihanblog.com

سلام
خسته نباشید
ممنون که به وب من سر زدید
من هم شما رو با نام وبلاگ علی کریمی لینک کردم
موفق و موید باشید
با تشکر

karimi8 چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.alikarimi8.blogfa.com

سلام ایول کولاک کردی فقط سلطان علی کریمی
به ما هم سر بزن

موفق باشی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:42 ق.ظ

[ بدون نام ] جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ق.ظ

آری علی کریمی پسرفت کرده

مریم(عشق فوتبال) یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ق.ظ http://eshghefootball.blogfa.com

سلام دوست عزیز، چطوری؟
من یه آپ قشنگ کردم....اگه وقت داشتی حتما یه سر بزن. من منتظرتم.
بای بای...[بدرود]

ندا دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ http://8neda8.bblgfa.com

الا ای علی جان که جانم فدایت به قربان۸به تکنیک پایت
سلاااااااااااام من و یکی از دوستام خیلی شمارو دوست داریم و همیشه دیدن شما جرء بزرگ ترین ارزوهام بوده من هم ایمیل گذاشتم هم وبلاگمو سر بزنید خوشحال میشم
ارزومند موفقیت شما...

مریم(عشق فوتبال) چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ق.ظ http://eshghefootball.blogfa.com

سلام خوبی علی حون
ممنون سرزدی بعد ۱/۵سال خییییییلی دلم تنگ شده بود کامپیوتر مشکل داشت
بهر حال من هفته ای ۱-۲بار میام می آپم میرم و شرمنده همتون میشم
بازم بیا
بای

مایسا چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:29 ب.ظ

علی کریمی بهترینه چه خوب بازی کنه چه بد دوستت داریم داداش علی تا اخرتم پات وایستادیم ما طرفدار نیمه راه نیستیم به قول عزیزمون هر جای دنیا که باشی دل من تو رو میخواد حتی تو القطر

مسعود شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.mohandesit.coo.ir

سلام اگه مایل به تبادل لینک با من هستی لینکم کن و بعد بهم بگو تا لینکت کنم
عنوان لینک : فقط خوشگلا بیان تو
آدرس:www.mohandesit.coo.ir

[ بدون نام ] یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:10 ب.ظ

فقثفقثفقق

هستی سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:03 ب.ظ

من تو این علی کریمی موندم بخدا یه سوال دارم هر کی می خواد جواب بده علی کریمی چطور ی به جادوگر مشهور شده ؟خداییش فقط می دوئه نه؟
من خودم که فکر می کنم که به خاطر همون جادوگر بودنشه که همه رو جادو کرده و همه خیال می کنن واقعا اون یه جادوگره همین خداییش غیر از اینه؟

امیدقنبری یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ق.ظ

٢شض

امیدقنبری یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ق.ظ

٢شض

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد