پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

اتحاد ایران‌ را مى‌بیند کریمی:با سربلندى‌ از آلمان‌ باز مى‌گردیم

على‌ کریمى‌ هافبک‌ ایرانى‌ باشگاه‌ بایرن‌مونیخ‌ سه‌شنبه‌ شب‌ در مقابل‌ آ.ث.میلان‌ ایتالیا یک‌ نمایش‌ نسبتاً‌ موفق‌ داشت‌ اما مصاحبه‌اى‌ که‌ از او مى‌خوانید هیچ‌ ارتباطى‌ به‌ آن‌ بازى‌ ندارد و بیشتر به‌ عملکرد تیم‌ملى‌ ایران‌ در جام‌جهانى‌ اختصاص‌ دارد. کریمى‌ در این‌ باره‌ مى‌گوید: همراه‌ تیم‌ملى‌ بهترین‌ بازى‌ها را به‌ نمایش‌ مى‌گذاریم، در آلمان‌ به‌ خوبى‌ اتحاد ایرانى‌ را به‌ جهانیان‌ نشان‌ دهیم.

 


بازیکن‌ تیم‌ بایرن‌مونیخ‌ در ادامه‌ گفت: «مى‌خواهیم‌ پس‌ از جام‌جهانی، با سربلندى‌ به‌ ایران‌ بازگردیم‌ و دل‌ میلیون‌ها ایرانى‌ را شاد کنیم، انتظار ندارم‌ که‌ ایران‌ در جام‌جهانى‌ قهرمان‌ شود، اما امیدوارم‌ با سربلندى‌ به‌ کشور بازگردیم‌ و دل‌ میلیون‌ها هموطن‌ را شاد کنیم. هر بازیکنى‌ آرزوى‌ حضور در جام‌جهانى‌ را دارد و خوشبختانه‌ در این‌ دور از مسابقات‌ به‌ عنوان‌ بازیکن‌ تیم‌ملى‌ ایران‌ در این‌ تورنمنت‌ حضور دارم، بنابراین‌ تجارب‌ حاصل‌ از حضور در بایرن‌مونیخ‌ را در خدمت‌ تیم‌ملى‌ کشورم‌ قرار خواهم‌ داد و با تمامى‌ توان‌ بازى‌ مى‌کنم.»

نظرات 11 + ارسال نظر
ژامک جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:46 ق.ظ http://www.ferydoonzandi.blogsky.com

ایول.......وبت خیلی خوبه......منم هوادار فریدونم.....سر بزنی هاا!!!!

dash-amin شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:06 ق.ظ http://dash-amin.blogfa.com

salam jiiiiiiiiiigar
omid varam hamishe khosh bashi va be azizet ham beresi web loget ham kheyli toooope adam asheghe ali karimi mishe mesle khodet doooooooooset daram havar havar

maryamعشق فوتبال یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:10 ب.ظ http://eshghefootball.blogfa.com

سلام عزیز پارسال دوست امسال آشنا چرا دیگه سرنمیزنی عزیز
چی شده مگه؟
بابا علی کریمی رو عشششششقس
به روزم سربزن
به امید برد برابر کاستاریکا و درخشش جادوگر

مریم عشق فوتبال دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:24 ب.ظ http://eshghefootball.blogfa.com

سلام
دیریست که دلدار پیامی نفرستاد
نننوشت کلامیو سلامی نفرستاد
بابا قربونت برم چند وقتی سرنمیزنیها
دلم تنگ شده
به امید برد برابر کاستاریکا ودرخشش کریمی

پژمان دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:54 ب.ظ http://www.sportboy.blogsky.com

سلام علی جون
خوبی؟ اییول مطالبت قشنگ بوود:*

سپهر شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:44 ب.ظ http://www.lampard.co.sr

تبادل لینک و لوگو

دوستت دارم ای جادوگر شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:04 ب.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:17 ب.ظ

مونا عاشق تو جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:08 ب.ظ

علی جون عزیزم سلام
امید وارم خیلی خوب باشی سالم باشی
ببین علی جون من تو رو خیلی دوست دارم خوب بعد هر چی بگم بازم کمه علی جون خواهش می کنم برام میل بزن ممنونت میشم عزیزم دوست دارم یه عالمه
علی جون خوش باشی
یه طراحی برات کردم ان شاا... میفرستم
عاشق تو مونا

[ بدون نام ] دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام
امیدوارم که حالت خوب باشه
باعث افتخار ایران زمین در المان هستی
بهامید ارزوی موفقیت

محبوبه یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:31 ب.ظ

داشتم ارشیو رو نگاه می کردم رسیدم اینجا.
چی فکر میکردیم چی شد!!! دیگه از اسم جام جهانی هم حالم بد میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد