پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

علی کریمی: انتظار انتخاب برای بهترین بازیکن سال را نداشتم

امروز پس از اعلام اسامی کاندیداهای بهترین بازیکن سال 2005 آسیا، خبرنگاران زیادی با علی کریمی و همچنین مدیر برنامه های او تماس گرفتند تا از نظر وی در این مورد اطلاع یابند.

طی مصاحبه ای که با علی کریمی داشتیم وی گفت: من هیچ انتظاری ندارم و همینطور چشم انتظار این نبودم که به عنوان کاندیدای کسب این عنوان اعلام بشوم زیرا سال گذشته نیز این عنوان را کسب کردم و معمولاَ برای 2 بار متوالی بازیکنی را کاندیدای کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا بر نمی گزینند. به خصوص اینکه تجربه نشان داده است که کشور ما نفوذی در کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارد.

وی افزود: من حق خود نمی دانم بهترین بازیکن آسیا شوم و  انتظار کمکی هم نیز ندارم، بازیکن باید خود کمک حال خود باشد و خود را به کارشناسان نشان دهد. ضمن اینکه جواد نکونام نیز بازیکن بسیار خوبی است و چنانچه بازیهای خوبش به چشم کارشناسان می آمد، بی شک به عنوان یکی از 3 کاندید کسب این عنوان انتخاب می شد.

در این مورد وی تاکید کرد : هرگز حق خود نمی دانستم کهاین عنوان را کسب کنم و به نظر کارشناسان احترام می گذارم و به هر کسی که این عنوان را کسب کند تبریک می گویم.

نظرات 1 + ارسال نظر
nazaninyar یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:12 ب.ظ http://nazaninyar.blogfa

سلام
به خدا خیلی خوشحال شدم از دیدن این وبلاگ زیبا...
عشق من علی کریمی هستش
دوستام میگن حیلی شبیه اونم دوست دارم هر چند وقت یکبار اگه براتون زحمتی نباشه برام از علی کریمی عکس و مطالب بفرستید ممنونتون میشم به خدا...
از لطفتون متشکرم ... منتظرم ها... موفق باشید...

سلام دوست عزیز شرمنده که نمیتونم کمکتون کنم چون این روزها من خیلی درگیر دانشگاه هستم وواقعا حتی وقت اپ کردن وبلاگ رو ندارم ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد