پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

 مصاحبه علی کریمی در برابر رسانه های هموطن

با توجّه به در خواست های مداومی که از طرف رسانه های مختلف برای مصاحبه با علی کریمی صورت می گیرد، طبق هماهنگی های انجام گرفته علی کریمی در یک نشست عمومی به سؤالات خبرنگاران رسانه ها داخلی پاسخ خواهد گفت.

علی کریمی که صبح روز یکشنبه از طریق دبی وارد تهران خواهد شد - طبق هماهنگی های صورت گرفته از طرف مدیر برنامه هایش که هم اکنون در تهران به سر می برد – روز سه شنبه رأس ساعت سه و نیم بعد الظهر در مکان اردوی تیم ملّی، سؤالات خبرنگاران رسانه های محترم را پاسخگو خواهد بود.

این نشست که بلافاصله پس از مصاحبه مربّی تیم ملی – برانکو ایوانکویچ - انجام خواهد پذیرفت فرصت مناسبی خواهد بود تا ضمن پاسخ گوئی مناسب و هماهنگ، از پراکندگی مطالب و موضاعات جلوگیری شود.

بدین وسیله از تمامی دست اندرکاران رسانه ها و خبرنگاران عزیز تقاضا می شود چنانچه تمایل به مصاحبه با علی کریمی دارند در این نشست شرکت نمایند.

در حاشیه

  • علی کریمی بلافاصله پس از انجام این مصاحبه، رأس ساعت چهار و نیم در تمرین تیم ملّی حضور خواهد یافت.
  • در حالی که علی کریمی به علّت سرماخوردگی دوران استراحت خود را سپری می کرد، مصدومت تعداد زیادی از بازیکنان ماگات را به این نتیجه رساند تا ستاره ایرانی خود را به تمرین فراخواند و تمرین روز جمعه بایرن مونیخ با حضور دوباره علی کریمی همراه بود.
نظرات 4 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:11 ب.ظ http://www.poemforyou.blogfa.com

چرا ساعت اومدن نیومدنمون میشمارید

من که هر وقت بتونم میام

الهام یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:16 ب.ظ http://salammmmmmm.blogsky.com

سلام وبلاگ شما هم جالبه و جالبیش به اینکه درباره جادوگر و ماردونای آسیاست
من میمیرم برای لینک دادن ولی حیف که بلد نیستم شما به من لطف کن و یاد بده تا وبلگ شما اولین لینک من باشه ممنون الهام

سامان دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.sami59.blogsky.com

سلام دوست عزیز

شما هم وبلاگ زیبای داری
ممنون که به من سر زدی

من لیکدونی ندارم اگر توانستم درست کنم

شما را در لیست دوستان قرار خواهم داد

بهترین بازیکن اسیا است . چه سرما بخورد چه نخورد

کسی نمی تواند او را مهار کند

شاد باشید

مرصاد سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:23 ب.ظ http://mersadjoon.blogfa

سلام خوبین علی اقا خیلی دوست دارم
بازم بهت سر میزنم خیلی از وبلاگت خوشم اومد
اولین باره به وبلاگت سر می زنم
راستی منتظرتم به کلبه حقیر ما هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد