پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

کریمى‌ در لیست‌ خرید رئال‌مادرید و بارسلونا

همانطور که‌ چندى‌ پیش‌ نوشته‌ بودیم‌ مسئولان‌ باشگاه‌ رئال‌مادرید که‌ در جذب‌ بهترین‌ بازیکنان‌ جهان‌ زبانزد خاص‌ و عام‌ مى‌باشند على‌ کریمى‌ ستاره‌ ایرانى‌ بایرن‌مونیخ‌ و مرد سال‌ 2004 آسیا را زیرنظر گرفته‌اند تا مقدمات‌ حضور او را در جمع‌ کهکشانى‌ها فراهم‌ نمایند.
 
اما بد نیست‌ بدانید علاوه‌ بر این‌ تیم‌ مطرح‌ باشگاه‌ بارسلونا قهرمان‌ اسپانیا نیز عملکرد جادوگر آسیا را زیرنظر گرفته‌ و نام‌ او را در لیست‌ خرید خود قرارداده‌ است‌ تا در فصل‌ نقل‌ و انتقالات‌ مذاکرات‌ خود را با او آغاز نماید.

Ali Karimi

در همین‌ خصوص‌ دیوید نوویس‌ خبرنگار اعزامى‌ روزنامه‌ مارکا اسپانیا که‌ جهت‌ پوشش‌ خبرى‌ رقابت‌هاى‌ غرب‌ آسیا در دوحه‌ قطر به‌ سر مى‌برد نیز با تأیید این‌ اخبار گفت: احتمال‌ حضور على‌ کریمى‌ در رقابت‌هاى‌ فصل‌ آینده‌ لالیگا بسیار زیاد مى‌باشد چرا که‌ مسئولان‌ باشگاه‌هاى‌ رئال‌مادرید، بارسلونا و آتلتیکومادرید هم‌ اکنون‌ عملکرد این‌ بازیکن‌ تکنیکى‌ را در بوندس‌لیگا و جام‌ باشگاه‌هاى‌ اروپا زیرنظر گرفته‌ و نام‌ او را در لیست‌ خرید فصل‌ آینده‌ قرار داده‌اند.

Ali Karimi

خبرنگار مارکا در ادامه‌ تصریح‌ کرد: چند سال‌ پیش‌ مقامات‌ آتلتیکومادرید به‌ دلیل‌ عدم‌ شناخت‌ از کریمى‌ در جذب‌ او دچار تردید شده‌ و پس‌ از معرفى‌ این‌ بازیکن‌ به‌ عنوان‌ مرد سال‌ آسیا در سال‌ 2004 نیز مغلوب‌ زرنگى‌ باشگاه‌ آلمانى‌ شده‌ و او را از دست‌ دادند که‌ همین‌ تجربه‌ باعث‌ شده‌ آنها این‌ بار باهوش‌تر عمل‌ کرده‌ و با دقت‌ در راه‌ جذب‌ بدون‌ سر و صداى‌ او اقدام‌ نمایند.
نظرات 2 + ارسال نظر
مجید دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:32 ب.ظ http://ehsasi.blogsky.com

سلام
خوبی
اگه بارسلونا کریمی را بخواد مقصد بعدیش خوبه که بره اونجا
چون بارسلونا یک چیز دیگست
البه هیچکس علی کریمی نمیشه
منم آپم سر بزن

سعید سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:50 ق.ظ http://saeedfootball.blogsky.com

سلام. به نظر من اگر به رئال مادرید بره بهتره چون در بارسلونا تراکم زیادی در خط هافبک هست و بازیکنان تکنیکی زیادی دارد ولی در مورد رئال مادرید خوب تراکم بازیکن تکنیکی در خط هافبک کمتر هست .
البته من فکر می کنم که علی کریمی قرارداد خود را با بایرن تمدید می کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد