پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

دست مریزاد به علی کریمی

علی کریمی آدم درون‌گرایی است و کمتر با دیگران می‌جوشد، اما این مساله به هیچوجه بدین معنی نیست که خشک و بی‌روح است، اتفاقا دلی پر مهر دارد و دست به خیر است.

اگر چه از قبل نیز شنیده بودیم که کریمی در دستگیری و کمک به دیگران پیشقدم است، اما وقتی در خبرها خواندیم که به دنبال حضور یک جوان در برنامه ماه عسل شبکه سه سیما و بیان آرزویش در دیدار با علی کریمی، این خواسته وی بلافاصله از سوی کریمی مورد اجابت قرار گرفته و وی را به همراه مادر دردمندش دیدار می‌کند تا پای درددلشان نشسته و ساعتی را با آنان به گپ و گفت بپردازد، به مشی و مرام این ورزشکار ملی بیش از پیش دست‌مریزاد ‌گفتیم.

علی کریمی که مستقیما به تماشای برنامه مناسبتی ماه مبارک رمضان در قبل از افطار نشسته بود وقتی می‌بیند یک جوان استثنایی که با قد دو متر و 47 سانتی متری عزلت اختیار کرده و یکی از آرزوهایش را دیدار با او ذکر می‌کند، بی‌درنگ با تهیه‌کننده برنامه تماس می‌گیرد تا ترتیب این ملاقات را در همان شب و در یکی از رستوران‌های تهران بدهد. شاید هر کس دیگری به جای کریمی بود می‌توانست خود را به نشنیدن بزند و از کنار موضوع به سادگی عبور کند، اما کریمی سخاوتمندانه به دیدار این جوان و مادرش رفت تا وی را در آغوش گرفته و به او دلگرمی داده و از وی بخواهد که به جای گوشه‌گیری و عزلت پیشه‌کردن، وارد فعالیت‌های اجتماعی و به ویژه ورزشی چون بسکتبال شود. اگر چه دقیقا نمی‌دانیم بین کریمی و این جوان خوب کشوربه نام مرتضی مهرزاد چه گذشته، اما مطمئن هستیم که کریمی تا آنجا که در توان داشته باشد، به وی کمک نموده و به لحاظ روحی تشویقش خواهد کرد تا این جوان نیز وارد امور اجتماعی شده و ایفای نقش کند.

البته نیازی به گفتن نیست که علی کریمی پیش از این نیز بابک معصومی را به لحاظ مادی و معنوی مورد حمایت‌های ویژه قراد داده بود تا این فوتبالیست تیم ملی نیز از بیماری سرطان خون کمر راست کرده و به زندگی بازگردد، اما یقینا همه ما وظیفه داریم که چنین حرکت‌های انسانی را انعکاس دهیم و به کریمی و کریمی‌ها دست مریزاد بگوییم. آن هم در شرایطی که بعضا مشاهده می‌کنیم، عده‌ای تلاش دارند خلاف مسیر آب شنا کرده و جامعه ورزش را بی‌اعتنا به مسائل جامعه و مردم نشان دهند. تاکید می‌کنیم که اصول و الفبای ورزش ایران فتوت، جوانمردی و ارزش‌های انسانی و اسلامی است که قهرمانان و ورزشکاران را نامی و ماندگار می‌سازد، نه صرف مدال و ثروت که همه اینها فانی و زودگذر است از قدیم گفته‌اند به تبی بند است.

نظرات 4 + ارسال نظر
ابراهیم پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ب.ظ

واقعا باید به آقای کریمی دست مریزاد گفت
بابا دمت گرم

مهدیه سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ

تازه این یه گوشه ای از خوبی های کریمی

دریادلان حامی پرسپولیس و علی کریمی پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.vurujak1990.blogfa.com

خیلی خیلی ماهه ولی چرا رفت استیل اذین؟

سجاد دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ب.ظ http://tookiuo.blogfa.com

اگه این کارو نمیکرد تعجب میکردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد