پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

علی کریمی: شاهین بوشهر ما را غافلگیر کرد

بازیکن تیم فوتبال استیل آذین عملکرد بازیکنان تیم فوتبال شاهین بوشهر را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: بازی خوب این تیم ما را غافلگیر کرد.

علی کریمی ‌خاطرنشان ساخت: بازی سختی بود و تیم شاهین نشان داد باخت هفته قبل آنها مقابل تراکتور یک اتفاق بوده.این تیم در آینده می تواند برای سایر تیم های لیگ برتری مشکل ساز شود.
زننده دو گل استیل آذین به شاهین بوشهر افزود: استیل آذین امروز بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و معتقدم با ادامه این روند و هماهنگ تر شدن، بازی های بهتری را از خود به نمایش می گذاریم.
کاپیتان تیم فوتبال استیل آذین درخصوص عملکرد داوران این دیدار نیز، گفت: بهتر است در این مورد کارشناسان صحبت کنند اما به اعتقاد من اشتباهات داور در این دیدار بر روی نتیجه تاثیر گذار نبود.
کریمی درخصوص از دست دادن یک ضربه پنالتی در این دیدار، تصریح کرد: نواختن ضربه چیپ یک ریسک بود که انجام دادم. از این پس سعی می کنم که دیگر این گونه عمل نکنم.
کاپیتان استیل آذین ضمن عذرخواهی از مسئولان و کادر فنی تیمش به خاطر از دست دادن ضربه پنالتی، اظهار کرد: در ضربات پنالتی از این پس بیش از این دقت خواهم کرد و دیگر چنین ریسکی را انجام نخواهم داد.
کریمی در پایان تاکید کرد: تیم ما با انجام 4 بازی دیگر می تواند به مرز هماهنگی لازم دست پیدا کند و در آن زمان مطمئن باشید تیم ما به یک مدعی قدرتمند تر در لیگ نهم تبدیل خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
کیهان سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.matrial.net

سلام آقا
خوبید قربان ؟
با تبادل لینک با سایت ریاضی ماتریال موافقید ؟
با تشکر
گروه ریاضی ماتریال
http://matrial.net

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد