پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

على کریمى: اگر به تیم ملی دعوت شوم، با کمال میل بازی می کنم

على کریمى گفت: هر زمان مربى تیم ملى از من دعوت کند با کمال میل براى کشورم بازى مى کنم اما امیدوارم هر وقت آمدم دیگر حرف و حدیثى در این زمینه نباشد.

على کریمى پس از بازى تیم هاى پرسپولیس و الغرافه در جمع خبرنگاران گفت: بازى خوبى بود و الغرافه حریف آسانى براى پرسپولیس نبود اما تیم ما نسبت به گذشته بهتر کار کرد و ما توانستیم یک پیروزى خانگى تأثیرگذار را کسب کنیم.

وى درباره انتخابش به عنوان بهترین بازیکن میدان گفت: برخلاف این اتفاق فکر نمى کنم که چندان جالب بازى کرده باشم، بازیکنان بهترى هم در میدان بودند، از جمله گلزن هاى پرسپولیس در این بازى و حتى خط دفاعى ما که بسیار خوب کار کرد، به طور مثال علیرضا محمد بازیکن بسیار خوبى در بازى امروز ( دیروز ) بود. دلیل این انتخاب را نمى دانم.

کریمى به شوخى ادامه داد: شاید پسرخاله من بوده که مرا بهترین بازیکن میدان انتخاب کرده است! کریمى هم چنین گفت: پس از این برد شانس صعودمان زیاد شد اما باید بدانیم هنوز مسابقات تمام نشده و اگر مى خواهیم به عنوان تیم اول از گروه صعود کنیم باید در آینده محکم تر بازى کنیم.

http://www.perspolisnews.net/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=467&g2_serialNumber=2&g2_GALLERYSID=d7d5f37e5ab4a4dd1e5c60b64a18e8bc

 

وى همچنین درباره انتخاب مایلى کهن به عنوان سرمربى تیم ملى گفت: به این مربى تبریک مى گویم و برایش آرزوى موفقیت مى کنم اما شنیده ام که نظر او هم درباره من به مانند نظر على دایى بوده است. پس از این صحبت هاى کریمى خبرنگاران به او گفتند که مایلى کهن درباره آمادگى جسمانى او تنها در یک مقطعى سخن گفته و منظورش تمام زمانى که کریمى براى پرسپولیس به میدان رفته، نبوده که کریمى در واکنش به آنها گفت: البته همانطور که قبلاً هم اعلام کرده بودم هر زمان سرمربى تیم ملى از من دعوت کند با کمال میل در خدمت تیم کشورم خواهم بود. منتها امیدوارم در آن زمان دیگر حرف و حدیثى پیش نیاید. البته فکر مى کنم چه من در تیم ملى باشم و چه نباشم جوانان شایسته زیادى هستند که باید دیر یا زود در تیم ملى حضور داشته باشند. مهمترین مسأله در حال حاضر نتیجه گیرى تیم ملى در بازى هاى آینده است و امیدوارم هر بازیکنى که حقش است به تیم ملى راه یابد.

على کریمى همچنین درباره شانس ایران براى صعود به جام جهانى گفت: کار ایران دشوار است اما غیر ممکن نیست و اگر بتوانیم در 3 بازى آینده پیروز شویم مى توانیم به جام جهانى راه پیدا کنیم. وى درباره موضوع غیبتش مقابل صبا نیز گفت: سؤال خوبى پرسیدید چرا که من پیش از بازى با صبا 5 جلسه در تمرین ها غیبت داشتم و این حق وینگادا بود که در این بازى من را بازى ندهد اما پس از آن تمرین کردم و امروز(دیروز ) براى پرسپولیس به میدان رفتم و همواره گفته ام که هر وقت در زمین باشم از جان و دل مایه خواهم گذاشت.

کریمى درباره صحبت هاى على دایى پیرامون غیبت 25 روزه او در تمرینات پرسپولیس پیش از بازى مقابل عربستان گفت: من 2 3، هفته اى مصدوم بودم اما تصور مى کنم در فاصله اى که هنوز زمان زیادى تا بازى با عربستان باقى مانده بود به تمرینات پرسپولیس بازگشتم و آمادگى لازم را داشتم، به همین دلیل هم مقابل الشباب بازى کردم اما در هر صورت اینکه کدام بازیکن به تیم ملى دعوت شود را کادر فنى تعیین مى کند.

کریمى در پایان گفت: من همواره و هرگاه تیم ملى نیاز داشته باشد در خدمت این تیم خواهم بود اما تصور مى کنم در حال حاضر بازیکنان بهترى نسبت به من در لیگ برتر حاضر هستند.

نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مهدی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مهدی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مهدی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:04 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

شرکت هواپیما سازان بهنام گستر پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.havapeymasazan.mihanblog.com

با سلام خدمت شما.
شرکت هواپیما سازان بهنام گستر تولید کننده انواع هواپیما های رادیو کنترل در نظر دارد با همکاری با دیگر وبلاگ ها خود را به سراسر ایران اسلامی معرفی کند.از این رو مطلوب است تا ما را با نام "شرکت هواپیما سازان بهنام گستر" لینک کرده سپس به ما اطلاع داده تا شما را لینک کنیم.
موفق باشید.

رضا یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ب.ظ

من یکی از دیوانگان بازی محبوب قلبها علی کریمی هستم علی کریمی منو مثل خیلی های دیگه جادو کرده
علی خیلی دوست دارم
تو بهترین بازیکن تاریخ ایران هستی

دردو بر سلطان قلب ها علی کریمی

محبوبه سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:56 ب.ظ

بعد از حدود ۳ سال که میام اینجا یه سری به ارشیو زدم . شهریور و مهر ۸۴!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مطمئنی هوادار علی هستی؟؟

من شرمنده ام این کار من نبوده و به محض دیدن این مطلب را پاک کردم باز هم ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد