پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

مارادونای آسیا تشنه قهرمانی در جام ملت‌ها

علی کریمی گفت : می‌خواهم به مردم نشان دهم که هنوز توانایی‌های بالایی دارم و می‌توانم در رقابت‌های بین‌المللی و در جام ملت‌های آسیا بدرخشم و اکنون فرصت خوبی بدست آورده‌ام.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت :مردم به من می‌گویند چاق شده‌ام ، اما این واقعیت ندارد و در وضع فیزیکی خوبی به‌سر می‌برم. شین هوا ادامه داد:کریمی که در بایرن مونیخ توپ می‌زد ، احتمال قهرمانی تیم‌های ایران ، استرالیا ، عربستان سعودی ، ژاپن و کره جنوبی را در این رقابت‌ها بیشتر از تیم‌های دیگر دانست

علی کریمی  مهاجم سرشناس تیم ملی فوتبال ایران امیدواراست در مسابقات جام ملت‌های آسیا به منتقدان خود ثابت کند که در اشتباهند.


رسانه‌های ایران از وی به دلیل اضافه‌وزن و افت عملکردش انتقاد کرده‌اند.

مهاجم سابق تیم بایرن مونیخ آلمان همچنین درصدد جبران عملکرد ناامید کننده خود در مسابقات جام جهانی است که در آن ایران در دور نخست با قرار گرفتن در قعر گروه چهارم و کسب فقط یک امتیاز حذف شد.

این بازیکن ‪ ۲۸‬ساله به خبرنگاران، گفت: می‌خواهم به مردم نشان دهم که هنوز توان موفقیت در سطح بین‌المللی را دارم و جام ملت‌های آسیا فرصت بسیار خوبی برای من است. مردم در مورد اضافه وزن من صحبت می‌کنند اما این حقیقت ندارد.

وی که‪۳۵‬گل در ‪ ۹۹‬مسابقه ملی خود به ثمر رسانده‌است، افزود: من آماده‌ام.

مسابقات سختی درپیش است. به‌جز ماتیم‌های دیگری از جمله استرالیا، عربستان، ژاپن و کره هم شانس قهرمانی دارند.

نظرات 12 + ارسال نظر
فرید دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.persiansalar.persianblog.com

آقای علی کریمی نمیدونم که واقعاْ این این وبلاگ خودت یا نه ولی اگه این را می خونی بدون که از صمیم قلب دوستت دارم و عاشق سبک بازیت هستم بدون که تو فوق ستاره ی آسیا و ستاره ی تکنیک هستی و تو هر تیمی که باشی فرقی نداره بایرن مونیخ لیاقت تو را نداشت ولی امید وارم که هرجا که هستی موفق و پیروز باشی و نظر واقعی من در مورد بازی تو اینه که سبک بازی تو را هیچ بازیکنی نداره نه رونالدو نه مسی نه رونالدینیو ونه هیچ کس دیگر راستی ازت ممنوم که به وبلاگم سر زدی اگر بنده ی حقیر را شایسته میدونی من را هم در لینک دوستانت بگذار موفق باشی
یا حق

فر دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.sorbi.parsiblog.com

مارادونای اسیا چرا به مردم میخواد نشون بده مردم باوردارن باید به خودشو روزنامه ها ثابت کنه

فریماه سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 ق.ظ http://sorbi.parsiblog.com

به روزم سر بزنینااااااا

محبوبه چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ب.ظ

یکی از دوستای مارادونا قبل از اخرین جام جهانی که مارادونا در اون بازی کرد گفته بود دوست دارم ارژانتین قهرمان بشه نه به خاطر ارژانتین چون اونا فرصت های دیگری برای قهرمانی خواهند داشت بلکه به خاطر مارادونا چون این اخرین باری است که او میتواند با ارژانتین قهرمان شود.......
نمیتونم این ارزو رو برا علی بکنم چون فکر میکنم علی هنوز خیلی تا اخرین فرصتش فاصله داره ولی ارزو میکنم قهرمان بشیم اول به خاطر ایرانم و بعد به خاطر علی که خیلی به این قهرمانی احتیاج داره.

فرزاد پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:23 ق.ظ http://top2007.blogsky.com

به نظر من خیلی بد بازی کردیم امروز
علی هم چند تا دریبل با حال زد ولی بازم تو جریان بازی گم بود مثل اکثر بازیکنان
به امید درخشش علی تو بازیهای بعد

عاشق منتظر (مهسا) پنج‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.mahsarrrr.blogfa.com

سلام جناب علی کریمی وبتون عالی واسه ستاره ی ایران .
موفق تر باشید ...
در پناه حق

توچال باکس یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.PATOGH2EXPARTY.WEBLOG.SH

سلام دوست عزیز .
برای افزایش امارت یه راه خوب برات دارم.
شما میتونی با قرار دادن لینک باکس ما در وبلاگت آمارت رو بالا ببری.
این کار باعث این میشه که وب تو در موتورهای جستوجوگر بیشتر به نمایش در بیاد.
همچنین لینک باکس ما در 100 ها وبلاگ و سایت دیگه قرار داره و لینک شما تو اون وب ها هم به واسطه ی لینک باکس ما به نمایش در میاد.
برای قرار دادن لینک باکس ما در وب خودت کافیه به این ادرس مراجعه کنی:
http://www.PATOGH2EXPARTY.WEBLOG.SH
(MOHsen)

[ بدون نام ] دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام الان که دارم این مطلب رو مینویسم ۲۴تیر
امروز ایران با چین بازی داشت علی کریمی یک نیمه بازی کرد ولی بد خیلی بد
اگه شما دوسش دارین براش دعا کنین
گفتم دعا/هر دعایی بدون استثنا براورده میشه
پس اگر دعا کردین که بهترین بازیکن اسیا بشه و نشد اصلا دعا نکردید
خواهش میکنم حتما دعا کنید
فکر نکنم کسی مثل من برای اون دعا کرده باشه
من صد بار دعای مقاتل بن سلیمان رو خوندم (مفاتیح)
ولی ارزوم فعلا براورده نشده
شما دعا کنین

سید محسن دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ق.ظ http://http://telon3.mihanblog.com/

آقای کریمی حق با شماست اگر در بازیهای ملی آدم آسیب ببیند بیچاره شده دیگه
بازی در باشگاهها ی خارجی که آدم بیمه هم هست بهتره
اما شما که برادر هزیز به همه چیز رسیده اید جا در تیم ملی را به جوانها واگذارید تا با انگیزه بیشتری بدوند و مثل شما میلیاردر بشوند
خیالیه؟؟؟؟

یاسمن یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ب.ظ

یادمه توی بازیهای جام جهانی آقای کریمی میگفت اگه علی دایی بازی کنه من بازی نمیکنم.به گفته آقای دایی تو چشمای دایی نگاه میکرده بهش پاس نمیداده.حالا یکی نیست بگه آقای علی کریمی خودت توی جام ملتها چه گلی سر تیم ملی زدی.وقتی آدم ادعا میکنه که خودشم خوب بازی کنه.آره خوب توی تیم ملی به اندازه باشگاهتون بهتون پول نمیدن شاید ترسیدسن پاهاتون آسیب ببینه

علی پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ق.ظ

مارودونای اسیا کجای کجای دلمان برای تو تنگ شده
من علی کریمی مقابل المان که در میدان آزادی را نمی بینم
من وهر ایرانی این بازی را فرامش نخواهم کرد
من علی را دران بازی که بود نمی بینم کجای کجای دلم برات تنگ شده است

علی کریمی چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:06 ب.ظ

لام اقای علی کریمی من هم اسمم علی کریمی ۱۴ سال دارم همه تو کلاس بهم میگن فوتبالیست خداییش اند اسمه نه یه دوست دارم خیلی الاقه به فوتبال داره کاری نمی توانید برایش بکنید بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد