پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

ای کاش با شماره 8 مانع شکست تیم محبوبم می شدم!

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:ای کاش بازیکن تیم محبوبم بودم و با پیراهن شماره 8 مانع از شکست این تیم مقابل سپاهان می‌‏شدم.
علی کریمی، که در بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی حضور داشت, در گفت و گو با خبرنگاران, ضمن بیان مطلب فوق ، افزود: پرسپولیس امروز یک روز تاریخی را پشت سر گذاشت ما می‌‏توانستیم با حضور خیره‌‏کننده هواداران یک جشن باشکوه صعود بگیریم ، اما اتفاقات فوتبال پرسپولیس را ناکام گذاشت. البته هواداران نباید بازیکنان را به کم‌‏کاری متهم کنند چرا که آنها به هیچ عنوان اهل این گونه بی‌‏معرفتی‌‏ها نیستند و اگر قرار بود که چنین اتفاقاتی رقم بخورد آنها حتی تا این مرحله پیش نمی‌‏آمدند.


وی افزود: وقتی تیمی شکست می‌‏خورد همه اعضای آن تیم مقصر هستند همان طور که پیروزی از آن همه آن نفرات است. معتقدم پرسپولیس امروز به دنیزلی و بازیکنانش نباخت چرا که پرسپولیس مدت‌‏هاست با مشکلات عدیده‌‏ای روبروست.
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امروز روز بسیار دشواری را پشت سر گذاشتم چرا که 120 دقیقه شکست تیم محبوبم را به چشم دیدم زمانی که پرسپولیس متحمل شکست شد آرزو می‌‏کردم ای کاش بازیکن این تیم بودم و با پیراهن شماره 8 مانع از این ناکامی می‌‏شدم.
کریمی در ادامه تصریح کرد: من عملکرد انصاری‌‏فرد را موفقیت آمیز می‌‏دانم چرا که با وجود تمام مشکلات مالی و مدیریتی این تیم را سرپا نگه داشته است ، اما برای موفقیت باید تمام عوامل مهیا باشد.
وی در مورد عملکرد فرشید کریمی برادر خود، گفت: فرشید نیز مثل سایر پرسپولیسی‌‏ها اشتباهاتی مرتکب شد او نیز در این شکست سهیم است ، اما همان طور که گفتم پرسپولیس از جای دیگر ضربه می‌‏خورد معتقدم که این پرسپولیس نه تنها با علی کریمی که حتی با رونالدینیو و زیدان هم موفق نمی‌‏شود.
کریمی در ادامه افزود: با این حال آرزو دارم روزی به پرسپولیس بازگردم البته در روزهایی که کاملاً سر حال و آماده هستم نه اینکه در پایان عمر بازیم به تیم محبوبم باز گردم.
وی در مورد وضعیت فصل آینده‌‏اش گفت: از تیم‌‏های اروپایی پیشنهاد جدی دریافت نکرده‌‏ام و به احتمال فراوان در یکی از تیم‌‏های حوزه خلیج فارس قرارداد می‌‏بندم.
ملی پوش فوتبال کشورمان در مورد حضور تیم ملی در جام ملت‌‏های آسیا گفت: این دوره از مسابقات به دلیل حضور استرالیا بسیار دشوار و نفسگیر خواهد بود ، اما واقعیت این است که تمام تیم‌‏های آسیایی از جمله مالدیو در حال پیشرفت هستند و این تنها فوتبال ایران است که درجا می‌‏زند. متاسفانه باید بگویم که با روندی که در پیش گرفته‌‏ایم چند سال آینده به جایی می‌‏رسیم که شکست دادن تیم‌‏های عربی نیز برایمان یک آرزو خواهد شد.
وی یادآور شد: هواداران پرسپولیس به معنای واقعی بی‌‏نظیر هستند آنها امروز یک حماسه خلق کردند و این موضوع هیچ ارتباطی با نتیجه بازی نخواهد داشت. ما نباید فراموش کنیم که امروز یک دهم جمعیت کشور امارات در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را تشویق می‌‏کرد.

نظرات 7 + ارسال نظر
فر یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.sorbi.parsiblog.com

منم خیلی دوست دارم پاشه بیاد اینجا!لاقل ما یه تیم ادمیزاد تر خواهیم داشت!

فر پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.sorbi.parsiblog.com

ای ول من اینجا اول شدم! میخواستم بگم به روزم سر بزنینااااااااا

حسین جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ب.ظ http://bolvar.anzaliblog.com

چرا ابن همه عکس خوشکل رو نمی شه برداشت

چون که باید از گالری عکس سایت برداشت عزیز
www.alikarimi8-gallery.blogsky.com
موفق باشی

سعید سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:32 ق.ظ http://nodigeh.blogfa.com

سلام دوستان عزیز نظرتون رو در مورد واگذاری تیم فوتبال پاس بیان کنید .

به ما هم سری بزنید و مقاله ما را در مورد واگذاری بخوانید

فر شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ق.ظ http://www.sorbi.parsiblog.com

به روزم اگه سر بزنین خوشحال میشم

بهرنگ خالقی شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 ق.ظ http://www.piroozy2007.blogfa.com

آیا به پرسپولیس می ایید
www.piroozy2007.blogfa.com

فرید پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.persiansalar.persianblog.com

دمت گرم علی آقا اگه وقت کردی یک کلیک کن وبه من سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد