پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

کریمی با بایرن خداحافظی کرد

Bye Bye
BYERN

 کریمی با بایرن خداحافظی کرد
اولین گل در آخرین حضور
علی کریمی ملی پوش ایرانی تیم بایرن مونیخ با به ثمر رساندن اولین گل خود در این فصل از رقابت های بوندس لیگا از تیم بایرن مونیخ خداحافظی کرد.

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)؛ شب گذشته (شنبه 29 اردیبهشت) و در آخرین هفته لیگ باشگاه های آلمان تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی که علی کریمی را 90 دقیقه در ترکیب داشت موفق شد با نتیجه پرگل 5 بر 2 مقابل تیم قعر جدولی ماینتس به پیروزی برسد و مکان چهارم جدول این فصل را به خود اختصاص دهد. علی کریمی که تا چند هفته پایانی مسابقات بوندس لیگا در اکثر مواقع روی نمیکت تیم بایرن قرار داشت، این بار و در آخرین حضورش در این تیم موفق شد چهارمین گل بازی را به ثمر برساند. ملی پوش کشورمان در دقیقه 63 روی پاس "فیلیپ لام" صاحب موقعیت شد و چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند.

                     

                              

دیگر گل های تیم بایرن را "روکه سانتا کروز" در دقیقه 30، "مهمت شول" در دقیقه 33، "مارک فن بومل" در دقیقه 38 و "کلودیو پیزارو" در دقیقه 74 به ثمر رساندند.

با این پیروزی تیم بایرن 60 امتیازی شد و با 9 امتیاز اختلاف نسبت به بایرلورکوزن (تیم پنجم جدول) در رده چهارم قرار گرفت و سهمیه حضور در رقابت های جام یوفا را به دست آورد.

با پایان یافتن این فصل از رقابت های بوندس لیگا قرارداد کریمی با بایرن نیز به پایان رسید و این بازیکن از این تیم جدا خواهد شد.

                    

گفتنی است در پایان رقابت های این فصل بوندس لیگا تیم فوتبال اشتوتگارت با کسب 70 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های شالکه و وردربرن به ترتیب با 68 و 66 امتیاز رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص داده و به لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

 

نظرات 8 + ارسال نظر
بهنام کریمی پاشاکی یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:02 ب.ظ

علی در اروپا بمون

مهرداد دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ب.ظ

کریمی با رفتن به تیم های نزدیک ایران فقط سطح فوتبال خودش را پایین می آورد. واقعا حرف کاملا بدی هم زده که گفته من دیگر در اروپا بازی نمی کنم دیگه همه هم فهمیدن تیم های اماراتی چقدر سطح بازیکنان را پایین می آورد.
راستی به این سایت هم سر بزنید:
www.BayernClub.com

فر سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ق.ظ http://www.sorbi.parsiblog.com

خداحافظی به امید وار کنندگی شروعش تو بایرن!دو سال پیش ،تو دومی یا اولین بازیش گل زد و حالا هم تو اخریش!خدا حافظ شماره ۸،

محبوبه سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ق.ظ

علی تنها بازیکن ایرانی بود که خداحافظی شیرینی با بایرن داشت هواداران بایرن او را به شدت تشویق کردند و مدیران باشگاه با یه دسته گل ازش تشکر کردند ... و اما ما : از امروز فرصت داریم که بریم دنبال ماهواره ی قطر بگردیم و از حالا روی شبکه ورزش تنظیمش کنیم ومنتظر اغاز فصل جدید باشیم ... ( به امید موفقیتش هر جا که هست)

فرزاد چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:13 ق.ظ http://top2007.blogsky.com

سلام
میخوام لینکتون کنم اگه موافق هستید بهم بگید
به امید موفقیت علی هر جا که باشه مخصوصا اگه غافلگیرمون کنه وتو اروپا بمونه
تا بعد

فر چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.sorbi.parsiblog.com

خاستم صد سال سیاه تشویق نکنن و گل ندن!نه بابا چه شیرینن اینها!منم گل بزنم صد در صد تشویق میشم!گل هم بهم میدادن ُالبته اگه روی این المانی هاس بهش میگن به ما یه پولی هم بده که شهرتت روبیشتر کردیم !که دو سال از هوای کشور ما تنفس کردی!

فرزاد جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ق.ظ http://top2007.blogsky.com

سلام
لینکت کردم
لینک من: ف مثل فوتبال
تا بعد

آرش شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ق.ظ http://shirinfarazgharb.blogfa.com

سلام وبلاگه قشنگی داری من درباره شیرین فراز می نویسم خوشجال میشم نظرتو بدونم راستی نظرت درباره تبادل لبنک چیه؟[گل][بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد