پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

علی کریمی: فصل آینده بطور یقین در اروپا بازی نخواهم کرد

بازیکن ایرانی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان گفت : فصل آینده بطور یقین در اروپا بازی نخواهم کرد و در نزدیکی‌های ایران بازی می‌کنم.
علی کریمی افزود: حدود دو ماه دیگر با تیم بایرن مونیخ قرارداد دارم و تاپایان فصل با این تیم بازی می‌کنم.
وی درباره تیم آینده خود گفت : شانس حضورم در تیم الاهلی امارات کم است ولی هر تیمی باشد نزدیک ایران است.
وی درباره گفته‌های اخیر ماریو باسلر بازیکن جنجالی اسبق تیم فوتبال بایرن مونیخ مبنی بر اینکه کریمی خود را بی‌خیال نشان می‌دهدوگویی هوادار است و متوجه عظمت تیم بایرن نیست، گفت: باید با هرکس به اندازه خودش صحبت کرد،من اصلا ایشان را نمی‌شناسم ولی حرفهایی را که زده است مال آدم‌های بزرگ نیست.
وی گفت: این حرفها مال آدم‌های کوچک است و حتما او آدم کوچکی است.
وی درباره پیشنهاد باشگاه موناکو فرانسه گفت:هنوزهیچ صحبتی انجام نشده و پیشنهادهایی به من شده است.من واقعا قصد ندارم به هیچوجه در اروپا بازی کنم.
وی درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی گفت:برای قهرمانی تیم‌ملی در جام ملتهای آسیا باید شرایطی مهیا شود . اگر این شرایط مهیا نشود بعدا افسوس می‌خوریم.
وی افزود: برای قهرمانی اسیا باید زحمت بکشیم و تلاش کنیم.

ْ

از دست دادن کریمی، بزرگترین اشتباه بایرن است

لوتار ماتئوس که به همراه بکن باوئر در شبکه Dsf آلمان حضور داشت، این برنامه از توانایی‌های بالای فنی علی کریمی سخن گفت.
ماتئوس در ادامه صحبت‌هایش افزود: از دست دادن علی کریمی بزرگترین اشتباه است چون او بازیکنی است که دقیقا می‌تواند کمبودهای بایرن را برطرف سازد. او در برابر گلادباخ 4 پاس گل داد و بازیکنان بایرن را با دروازه‌بان حریف در موقعیت تک‌به‌تک قرار داد.
او بازیکنی است که بسیاری از نیازهای بایرن را برطرف خواهد کرد، به شرطی که مانند این فصل بازی‌های کمی به او نرسد و در چند تک بازی برای این تیم به میدان بیاید

نظرات 8 + ارسال نظر
محبوبه شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ب.ظ

مدیر برنامه های علی گفته او به قطر امارات یا عربستان میره! فکر میکنم شرایط خانوادگی هم در این تصمیم تاثیر داره چون اون میخواد در نزدیکی ایران زندگی کنه! به این ترتیب بازی هفته اینده بایرن اخرین حضور علی در اروپاست...

نرگس یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ق.ظ

فر یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.sorbi.parsiblog.com

شما یه کم زودتر خبر رسانی کنین!بابا یه زره زود زود بیا!

فرزاد سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ق.ظ http://top2007.blogsky.com

سلام
آقا دمتون گرم منم عاشق علی کریمی ام
تا لینکتون رو دیدم زودی پریدم تو
حتما به من هم سر بزن وبلاگ من هم فوتبالیه

بهنام کریمی پاشاکی سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام علی من که بچه هم محل تو هستم از اینکه نمی خوای اروپا بمونی خیلی ناراحتم

فرزاد چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ق.ظ http://top2007.blogsky.com

سلام عزیز
ممنون که سر زدید
اگر موافق باشید لینکتون کنم؟
بهم نظرت رو بگو

اگر دوست داشتی لینک کن به منم بگو که لینکت کنم

حمید چهارشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:30 ب.ظ http://bondesliga.ir

سلام
آدر س سایت ما یعنی بوندسلیگای ایران تغییر کرده
لطفا لینک من رو تغییر بده
امیدوارم خوب باشی
WWW.BONDESLIGA.IR

نسترن شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ب.ظ

علی هر جا بازی کنه فرقی نمی کنه فقط همیشه خوب بازی کنه ما هیچی نمی خوایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد