پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

دلایل نیمکت‌نشینی کریمی از زبان جلالی

مدیر برنامه‌های علی کریمی در امارات درخصوص وضعیت این بازیکن در بایرن مونیخ گفت: او روزهای سخت و عذاب‌آوری را در بایرن سپری می‌کند و باشگاه در مقابل پیشنهاداتی که برای جذب کریمی ارائه شد، سرسختی نشان داد. ابوالفضل جلالی با بیان این مطلب اظهار داشت: در طول ماه‌های گذشته تیم‌هایی چون الاهلی امارات، ولفسبورگ و یک تیم اتریشی خواهان جذب کریمی بودند ولی باشگاه بایرن مونیخ در مقابل این پیشنهادات رقم‌های سنگینی برای فروش کریمی در نظر گرفت که تیم‌های مذکور از جذب او منصرف شدند.

کریمی این دوران سخت را تحمل می‌کند تا این فصل به اتمام برسد. او خارج از مقررات موجود در باشگاه رفتار نمی‌کند تا در پایان قراردادش از این تیم جدا شده و به باشگاه دیگری برود. 

جلالی تاکید کرد: مسئولان باشگاه بایرن مونیخ به آقای فاضلی گفته بودند که کریمی هیچ‌کدام از خواسته‌های ما را برآورده نکرد و به این دلیل که سال آینده در تیم ما نیست، نمی‌توانیم روی او سرمایه‌گذاری کنیم. درضمن این بازیکن حاضر نشده که از طریق باشگاه بایرن مونیخ به تیم دیگری منتقل شود. 

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی، کریمی ترجیح داده تا اتمام قراردادش صبر کند و با بررسی پیشنهادات، بهترین تصمیم را بگیرد. تیم‌هایی از عربستان، قطر، امارات و چند تیم اروپایی خواهان جذب او هستند و کریمی با بررسی جوانب، تیم موردنظرش را انتخاب خواهد کرد.

نظرات 14 + ارسال نظر
مهدی جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ق.ظ

be nazare man age in modire barnamehaye ali ye kam aghl too kalash bood alan vaze ali in nabood.

محبوبه جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:47 ق.ظ

فکر میکنید برای علی اتریش بهتره یا امارات؟ من از تیم های اتریشی بدم میاد هر بازیکنی که رفته دیگه مثل قبل نشده ولی شاید از امارات بهتر باشه... (به امید موفقییت علی هر جا که هست)

پاشاکی جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ب.ظ

باسلام علی فوتبالتو تو اروپا ادامه بده

فر یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:24 ب.ظ

ای درد.ای.... نمیشه من هر وقت میام اینجا حالم که گرفته هست گرفته تر نکنیدش .اگه علی اینقدر ارزش داره پس چرا این بلا ها رو سرش میارن .فقط پول می خوان اره فقط پول .تو علی چیزی جز تجارت ندیدن.یکی یه روزی بهم گفت فوتبال کثیفه چون تجارتی شده و قیمتش گاهی وقتا گزافه .مثل نابودی .اخه یکی نیست بگه علی سالم بود تا خواسته هاتون براورده کنه.سالم بود اخه سه ماه بیشتر مصدومیت بعد هم اون جام جهانیه نحس.اونو از نظر روحی نابود شده برگردندونن المان بعدش هم .که کنار گذاشته شد مترود شد .ولش کردن .اره فوتبال کثیف شده از وقتی که تجارت شد تنها کسی واسه دلش بازی می کرد و نابود نشد تا دقایق اخر زیدان بود که اونم از یه تاجر کوچولو خورد لعنت به این.............

پاشاکی شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:26 ب.ظ

[ بدون نام ] یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ب.ظ

خواهش می کنیم به امارات بر نگردین

رسول چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:08 ب.ظ http://aghayegoal.blogfa.com

سلام من شما رو لینک کردم و ازتون نخواسته بودم که من رو لینک کنید اما شما الکی به من گفتید که من رو لینک کردید ولی یه ماهه که خبری نیست من هم مجبورم شما رو پاک کنم چون اگر نمی گفتید که شما رو لینک کردم هیچ اشکالی نداشت ولی از دروغ خوشم نمیاد
یا علی

فر شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ب.ظ http://sorbi.parsiblog.com

سلام به نقل از همشهری ورزشی کریمی و عنایتی قرمز پوش میشن.در الاهلی!
من نمی دونم اینها معلوم نمی کنن طرف کریمی ین یا ضدش یه بار ازش بد میگن که .... .حالا میگن المان درک از بازی فانتزی نداره!و گفتن علی در کنار بازی فانتزی و تکنیکیش نیاز به بازیکن محکمی مثل عنایتی داره.علی رو به عنوان کسی که شم فوق العاده در گل زنی و حرکات موثر در دفاع حریف معرفی کرده و گفته اون از بی اعتمادی المانی ها ناراحته! نه بابا .از کرامات شیخ ما این است شیره خورد وگفت شیرین است!؟

محبوبه دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:11 ب.ظ

ایول فریماه قشنگ گفتی ولی این هم به نقل از پارس فوتبال: کریمی از چند باشگاه المانی و اسپانیایی پیشنهاد دارد. برای من دیگه مهم نیست کجا بازی میکنه امیدوارم جایی بره که قدرش رو بدونن.

مهدی دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ب.ظ

laanat be in bakhte bade ali.laanat be oon rooze barfi.laanat be 90 daghighe footbal too alians arena,laanat be bundes liga,laanat be moonikh,laanat be bayern moonikh, laanate be gheysare footbale ,akhe alman,laanat be harchi modire barnamast ,akhe inam shanse ke ma va ali darim?hame tarafdar daran,ali ham tarafdare dare,faghat baladim beshinimo taghsire ino oon bendazim,aslan be fekre sohbat ba khodesh nistim,aslan nemikhaym bedoonim harfe delesh chie,ma ha faghat mikhaym ali basamoon dripl kone ya hamishe setare bashe va dalile poze havadar boodanesho bedim,khodesh baramoon mohem ni,be nazaram khode ali ham az hamin chiza narahate vali kasi nist ke betoone ba hash darde del kone,age maha tarafdarim pas kollan mafhoome tarafdar boodan too kallamoon bad ja oftade!!!!!!!!!!!!

علی عزیزی یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ق.ظ http://ali10daei100azizi.blogfa.com

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه
من امروز از طریق سایت مردمان با وبلاگتون آشنا شدم.
وبلاگ بسیار زیبا و کاملی دارید.
میخواستم ازتون دعوت کنم اگه قابل میدونید ۱سری به وبلاگ من بزنید و در صورتیکه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید.
موفق باشید
یا علی

حسنا پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ب.ظ http://hosna68.persianblog.com

خواهشا زود به زود اپ کنین

نرگس یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ق.ظ

فکر نمی کردم وقت این کارهارو داشته باشی.نمیدونم چرا شک دارم که خودت باشی.اگه خودتی بدون که خیلی دوستت دارم.هر روز روزنامه ها رو به امید یه خبر حتی کوتاه از تو می گردم.اما هیچی نیست.هیچی...
من اینجا رو تازه امروز دیدم..برای من که توی روزنامه ها دنبالت می گردم جای خوبیه.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد