پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

از نفس افتاده!

پشت چهره بازیکنى که به راحتى مقابل دوربین تلویزیونى از خداحافظى حرف می‌زند، آتشى برپاست. هر چند مثل همیشه، بدون تغییر چهره، باملایمت از اتفاقى مهم حرف می‌زند، ولى باید گفت او همان بازیکنى نیست که در آن شب تابستانى، مونیخ را برگزید. تصویر کریمی‌در دیدار با کره، تصویرى از مرد شکست خورده‌ای بود که حالا با سرافکندگى کامل باید مونیخ را ترک می‌گفت.
سرمنشأ تمام این اتفاقات به شب بازى با‌هامبورگ برمی‌گردد. یک تکل خشن روى مچ على کریمى، براى دورى چند ماهه او از فوتبال کافى بود. در آستانه جام جهانى هر تلاشى براى بازگشت او صورت گرفت؛ فیزیوتراپى مداوم، آب درمانى، فعالیت زیرنظر متخصصان و... در نهایت برانکو ایوانکوویچ سرمربى تیم ملى رسماً اعلام کرد کریمی ‌بدون مشکل در جام جهانى بازى خواهد کرد. 

این اتفاق رخ داد اما خاطره تلخ حذف از جام جهانى بعدها در ذهن شماره ،۸ جاى خود را به خاطره بدترى هم داد؛ مصدومیت خفیف على کریمی‌در تمرین بایرن .

در آستانه آغاز فصل ۲۰۰۶ ـ ۲۰۰۵ این می‌توانست براى جادوگر بدترین خبر باشد. درست در روزهایى که او با پاى جراحى شده و عصاهاى خسته کننده، تک و تنها در گوشه‌ای از مونیخ افتاده بود، بایرن تمرینات سنگین بدنسازى را پشت سر می‌گذاشت. همه چندین گام بیشتر برداشته بودند اما على نه تنها پیشرفتى نداشت، بلکه گامی‌به عقب تر گذاشته بود. ابوالفضل جلالى مدیر برنامه‌هاى او می‌گوید: همین مصدومیت على را نابود کرد وگرنه الان شرایط به طور کلى فرق می‌کرد. 

بعدها، زمانى که کریمی ‌دوران مصدومیت را پشت سر گذاشت، بوندس لیگا تنها چند هفته از بازیهاى خود را آغاز کرده بود. اما شرایط درست مثل دوران مصدومیت بود. کریمی‌تمرینات را استارت زد، بى آن که شانسى براى حضور در ترکیب بایرن داشته باشد.  

جذب فان بومل ثابت می‌کرد، ماگات علاقه‌ای براى جایگزینى کریمی‌به جاى میشائیل بالاک، ستارة جدا شده بایرن ندارد. 
جلالى می‌گوید: کریمی‌از همان زمان تصمیم به جدایى گرفت. او انگیزه‌ای براى ادامه کار نداشت. بعد از گذشت یک سال، تلاشى براى یادگیرى زبان انجام نمی‌داد. پس، دلیلى وجود نداشت فیلیکس ماگات شماره ۸ دوست داشتنى را در ترکیب بگذارد.

این اتفاق درست یک سال بعد از برنامه ویژه RTL رخ داد. برنامه‌ای که در زمان پیوستن على کریمی‌به بایرن از این شبکه پخش شد و تنها به دریبل‌هاى جادویى او اختصاص داشت. اما حالا وضعیت، ۱۸۰ درجه تغییر کرده بود. ماگات به روزنامه اشپورت بیلد می‌گوید: یکى از راه‌هاى رسیدن به موفقیت در آلمان یادگیرى زبان است، ولى على انگیزه‌ای نشان نمی‌دهد. بى انگیزگى شماره۸ در ادامه فصل، او را به بازیکنى نیمکت نشین تبدیل کرد. بازیکنى که تنها براى پایان فصل لحظه شمارى می‌کرد و می‌کند!

ابوالفضل جلالى توضیح می‌دهد: وقتى بازیکنى از کشورى بدش می‌آید براى یادگیرى زبان تلاش نمی‌کند. على چنین شرایطى را دارد. نمی‌خواهد یک لحظه هم در آلمان بماند. او اگر می‌توانست همین امروز بایرن را ترک می‌کرد. 

موضوع بسیار جدى است. على کریمی‌به هم ریخته تر از هر زمان دیگرى است. حتى از سال‌هایى که مشکلات تجارى اش با حامد کاویانپور، باعث قطع رابطه این دو شد. وضعیت نامناسب او در بایرن، رابطه شکرآب شده با ماگات، تنهایى در مونیخ، بن بست کارهاى تجارى و... 

و انگار تنها حرف‌هاى بکن باوئر لازم بود: کریمی‌ بازیکنى در کلاس جهانى نیست. حالا شاید بهتر بتوانید وضعیت شماره ۸ را درک کنید. حالا شاید بهتر بفهمید که حرف‌هاى على کریمی ‌بعد از بازى کره یک شوخى نبوده. وضعیت جادوگر از خط قرمز گذشته، آنچنان که ابوالفضل جلالى می‌گوید: حالش از فوتبال به هم می‌خورد، اگر انگیزه مالى نبود همین امروز خداحافظى می‌کرد. 

حتى پول‌هاى قلمبه اعراب هم براى وسوسه جادوگر، مجذوب کننده نیست. انگار فوتبال، کریمی‌را نابود کرده است. دریبل‌هاى استثنایى، لایى انداختن به بالاک و خیلى از صحنه‌هاى دیدنى از بازى جادوگر فقط در خاطره‌ها مانده.

کریمى، فرارى!
رفتارش تغییر کرده. علاقه‌ای به پیشرفت ندارد. مهدى مهدوى کیا را ببینید. دال او را نمی‌خواهد ولى می‌ماند و می‌جنگد. آخر خودش را اثبات می‌کند... و ابوالفضل جلالى می‌گوید: کریمی‌ویژگى‌هاى کیا را ندارد. 

روحیه جنگندگى ندارد. اگر مدتى روى نیمکت بنشیند، تنها تصمیم به جدایى می‌گیرد. درست مشابه وضـــعیـت فـــعــلــى. او از نیمکت نشینى بدش می‌آید، اما مگر از اول نمی‌دانست حضور در تیمی‌ مثل بایرن، چنین احتمالاتى در پى دارد؟ او زمانى حتى گفته بود: نیمکت بایرن هم ارزش دارد. اما جلالى حرف دیگرى می‌زند: یک وقتى هست که شما تنها مشکل فوتبالى دارید. تمام تمرکز را می‌گذارید روى حل این مشکل. کریمی‌ ولى هزار تا مشکل دیگر دارد. در توضیح این مشکلات، تنهایى در مونیخ را باید در ابتدا آورد.

خانواده کریمی ‌در تهران زندگى می‌کنند. دو پسر و همسرش هیچ وقت براى اقامت به آلمان نرفتند. عدم برقرارى ارتباط با بایرنى‌ها مشکل دوم است. عدم یادگیرى زبان، حتى بى محلى‌هاى ماگات را در پى داشته. کارهاى تجارى او هم به بن بست خورده. می‌گویند زمین‌هایى خریده که امروز صد تا صاحب پیدا کرده!

براى کریمی ‌هیچ چیز روند عادى‌اش را طى نمی‌کند. حتى خبرنگاران آلمانى هم با او چپ افتاده‌اند. شبکه ZDF هم اخیراً براى خراب کردن جادوگر، باخت مقابل ‌هانوفر را به عملکرد ضعیف کریمی‌ ربط داد. 

جلالى می‌گوید: على رابطه خوبى با خبرنگاران ندارد. زیاد دنبال شهرت نیست. به همین خاطر معمولاً به آنها کم توجهى می‌کند. پس انتشار اخبار جدایى کریمی ‌و اختصاص دادن نمره‌هاى ضعیف به او بى منشأ نیست. این که شبکه ZDF با پخش تصاویر پاس‌هاى اشتباه على در جریان بازى با‌ هانوفر به نوعى تمام تقصیرات شکست یک - صفر را به گردن شماره ۸ می‌اندازد، به خود او ربط دارد. جلالى این موضوع را تأیید می‌کند: چند بار با او تماس گرفته‌اند، وقتى می‌فهمد خبرنگاران آلمانى هستند، گوشى را قطع می‌کند! به همین خاطر با على چندان خوب نیستند. او در جریان تمرینات بایرن هم به خبرنگاران اهمیت چندانى نمی‌دهد و معمولاً از دست آن‌ها فرارى است.

عرب‌ها دندان تیز کرده اند
سال۲۰۰۲ است. ورزشگاه آل مکتوم، اغلب تماشاچیان تنها براى تماشاى دریبل‌هاى شماره ۸ به ورزشگاه آمده‌اند. على کریمی‌ در اغلب بازى‌ها یا گل می‌زند یا گل می‌سازد. 

رییس باشگاه الاهلى که شهردار دبى هم هست می‌گوید: دوست دارم کریمی ‌براى همیشه در این تیم بماند. آن روزها على در امارات پادشاه بود و در بازارهاى دبى نباید دست در جیب‌اش می‌کرد. تمام فروشندگان خدا خدا می‌کردند او وارد مغازه آن‌ها شود و مقابلش تعظیم کنند. قداست کریمی ‌در بین شیخ نشینان به قدرى زیاد بود که حتى به عنوان شهروند افتخارى امارات هم معرفى شد، در حالى که طبق قانون این کشور به هیچ وجه به خارجى‌ها تابعیت داده نمی‌شود. اما کریمی‌استثنا بود. على‌رغم این‌ها، هیچ گاه هیجانى نداشت. انگار تمام این شرایط عادى بود.

جلالى می‌گوید: با هیچ کس حرف نمی‌زد. هیچ احساسى نداشت. اماراتى‌ها را خیلى تحویل نمی‌گرفت... 

پاتوق او یک فرش فروشى بود که گهگاهى به آن جا سر می‌زد. تفریح چندانى نداشت و تنها بعضى وقت‌ها کنار دریا می‌رفت. حالا، شاید دوباره چنین شرایطى انتظار على کریمی ‌را بکشد. در هفته‌هاى اخیر شایعه پیوستن او به الاهلى مطرح بوده، باشگاهى که حاضر است با پرداخت هر پولى کریمی‌ را بازگرداند.

شایعه بازگشت شماره ۸ به باشگاه شیاطین سرخ از زمانى مطرح شد که دوست نزدیک على کریمی‌ ملاقات محرمانه او و سران الاهلى را در فرودگاه دبى فاش ساخت. این شایعه تا هفته گذشته مطرح بود تا این که روزنامه‌ها اعلام کردند پیش نویس قرارداد دو طرف نوشته شده. اگر چه جلالى می‌گوید: تا این لحظه مذاکره‌ای صورت نگرفته، على پیشنهادهاى زیادى از کشورهاى عربى دارد ولى تا پایان فصل مذاکره نمی‌کند.

به گفته جلالى باشگاه‌هاى بزرگ اماراتى چون الوحده، الاهلى، الوصل و العین براى جذب کریمی ‌دندان تیز کرده‌اند، باشگاه نادى القطر و چند تیم عربستانى هم خواهان به خدمت گرفتن او هستند. مدیر برنامه‌هاى کریمی ‌این موضوع را تأیید می‌کند: تمام این‌ها هستند و با خود من تماس گرفته‌اند ولى تصمیم نهایى را على می‌گیرد نه من. اما بعید می‌دانم او فصل آینده در اروپا بماند. از حالا به بعد انگیزه‌هاى مالى، تصمیمات جادوگر را رقم می‌زند. 

ظاهراً کارهاى تجارى او تا مرز ورشکستگى پیش رفته و خرج بالا، هزینه‌هاى زیادى براى او در برداشته است. ظاهراً پول‌هاى کلانى که او از اماراتى‌ها دریافت کرده رو به پایان است.

جلالى می‌گوید: شرایط على سخت است. او غیر از فوتبال کار دیگرى هم بلد نیست. باز هم خدا را شکر که انگیزه‌هاى مالى باعث می‌شود او فعلاً فوتبالش را ادامه دهد وگرنه شک نکنید اگر به او یک میلیارد می‌دادند همین امروز خداحافظى می‌کرد. مطمئناً انتخاب او براى فصل بعد، باشگاهى خواهد بود که پول بیشترى بدهد. 

تنها باشگاه‌هاى متمول حوزه خلیج فارس می‌توانند پول‌هاى کلانى براى جذب جادوگر خرج کنند. سابقه نشان داده دست آنها به کم نمی‌رود و به خاطر دریبل‌هاى بازیکنى چون کریمی‌ حاضرند کلى پول بپردازند
نظرات 25 + ارسال نظر
ما سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام دوست من .. اگه مخالف انتخابات مجلس شیخ های حکومتی هستی .. و معتقدی که این انتخابات یک انتخابات بی ارزش هست و کارش فقط تعریف و تمجید از رهبره .. بهم قول بده که چند روز قبل از انتخابات شیخا ... یک مطلب درباره تحریم انتخابات بنویسی اجر شما اجری اخرویست .. خداحافظ
http://www.zalemsetiz.blogfa.com

بهنام پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:54 ب.ظ http://League.mihanblog.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید لینک شما در وبلاگ قرار گرفت.

موفق باشی

[ بدون نام ] جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ق.ظ

وای خدای من چرا شما از کاه کوه میسازید من حاضرم قسم بخورم ۹۹٪ فوتبالیست های تمام دنیا فقط به خاطر پول بازی میکنند.مشکل اینجاست که علی حقیقت رو میگه و فیلم بازی نمیکنه و یه چیزه دیگه که میخواستم بگم اینه که فکر نمیکنید علی تو شلوغی بایرن و امارات و... خداش رو فراموش کرده؟ از طرف من بهش بگید خدا همیشه منتظره تا بنده هاش صداش بزنند . علی جان هیچ چیز عوض نشده تو خیلی وقت داری.

[ بدون نام ] جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:33 ق.ظ

میشه اینقدر ذکر مصیبت ننویسید. گریه ام گرفت به خدا
در ضمن باور نمیکنم خانواده علی به المان نرفته باشند اخه چرا ؟ تازه فهمیدم چرا علی به هر بهانه ای میاید ایران.

[ بدون نام ] شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:18 ب.ظ

این پیغام را برای خودتون مینویسم لازم نیست ان را درج کنید:
به نام خدا
پنج شنبه شب بعد از اینکه به وبلاگ شما سر زدم خیلی دلم گرفت تا ساعت 3 نیمه شب نشستم و گریه کردم با خودم گفتم کاش هیچوقت فوتبال نگاه نکرده بودم کاش مثل همه دخترها فیلم هندی نگاه میکردم ا خه حد اقل اخرش خوب تموم میشه ولی فوتبال اولش و اخرش و وسطش تلخه . کاش هیچ وقت برف نمی امد کاش اون جام جهانی لعنتی پیش نمی امد و کاش من هیچوقت نمی فهمیدم علی چقدر مظلومه ...
هیچی ارومم نمیکرد با خودم گفتم چرا این همه مشکل وبلا باید برای علی پیش بیاید ؟ یکهو یاد این ایه افتادم الا بذکر الله تطمئن القلوب رفتم سراغ قران به نیت علی بازش کردم ایه 77 سوره کهف امد .اشاره داشت به داستان خضر و موسی و حکمت های پنهان خدا که هیچ کس از اونها اگاه نیست مگر خودش و اینکه حوادثی که به نظر ما تلخ و سخته یا عجیب و غیر قابل درک دلیلی داره که ما قادر به درکش نیستیم ولی باید صبر کنیم ان مع العسر یسرا .
پس به علی بگید صبر داشته باشه مطمئن باشه خدا میدونه داره چی کار میکنه و بگید دعا سرنوشت رو تغییر میده حتی اگه مقدر باشه و برای دعا کردن هیچ وقت دیر نیست .

از شما هم ممنونم که سر زدی عزیز

اهالی پاشاکی یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام ما جمع اکثری از مردم پاشاکی دوست داریم علی کریمی فوتبال خودش را در تیم های ایتالیایی یا اسپانیایی ادامه دهد

رضا سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.r2e0z0a6.blogfa.com

همش دروغه محضههههههههههههههههههههههههههه

من فوتبالیستم .... من بازیکن جوانان هما هستم و توسط یه

کسایی با خود آقای کریمی ارتباط دارم ... خانواده ایشون در

۱۷ کیلومتری ورزشگاه تمرین بایرن اقامت دارن در نزدیکی زمین

سیزدهم این باشگاه ...... شرایط روحی عالی دارن و حتی

در باره مشکل من با باشگاه هما هم من رو راهنمایی کردند

من نمی دونم نویسنده این وبلاگ کیه و این چرندیات رو از کجا

میاره ولی بدونید این وبلاگ به هیچ عنوان رسمیت نداره .....

و جز برای ضایع کردن این بازیکن محبوب هیچ هدفی نداره...

امیدوارم حرف های من رو قبول کنید ...... در ضمن می تونید

به وبلاگ من بیایید و در قسمت دانلود نرم افزار موبایل خود

آ قای علی کریمی نظر داده و منم گفتم که با ایشون رابطه

مستقیم دارم .... هم با آقای جلالی و هم با آقای کریمی...

با تشکر فراوان از شما عزیزان ............ یا علی و خدا نگهدار

سلام دوست عزیز مرسی از اینکه به وبلاگ من سر زدی عزیزم مگه من گفته بودم که من خود علی کریمی هستم که شما این چیزا رو واسه من نوشتید من واقعا عشق علی کریمی هستم و اونو دیوانه بار دوستش دارم و از این که این چیزا رو به منه گفتید واقعا متاسف و ناراحت شذم مگه جرمه که درباره علی مینویسم ؟
شما جرم میکنید که میری یک نامه تقلبی میزاری تو وبلاگت تا بیننده کسب کنی عزیز من خودم از علی کریمی امضا دارم که واسش وبلاگ هواداری تاسیس کنم اونم حضوری نه اینکه میل بزنم بهش من تا الان 13 بار به علی میل زدم ولی جواب درستی از ایشون نمیگیرم واقعا واست متاسفم

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:55 ب.ظ

سلام من به وبلاگ رضا سر زدم چیز خاصی نبود اما اگه حرف هایش درست باشه ما هم خوشحال میشویم.

مهدی چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:43 ب.ظ

salam aghaye karimi.az inke base in veblog zahmat mikeshy kheily mamnoonam.mikhastam begam ke tamame harfaye mano too in veblog avordy. ye chizi behetoon migam vali shaiad khandatoon begire,man enghadr ali ro doost daram ke harshab basash gerye mikonam va ta alan ye alame basash nazr kardam,vali hich kodoomeshoon baravarde nashod.akhar sar ye bar fale hafez ro be niate ali baz kardamo hafez goft hame chiz dorost mishe va az onn moghe ye kam khialam rahat tar shod.mikhastam begam ke ishalah hame chi dorost mishe
felan bye

بهنام پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 ق.ظ http://League.mihanblog.com

سلام
لطفا لینک مرا با عنوان فوتبال...فوتبال...فوتبال قرار دهید.

فر پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:39 ق.ظ

باور نمیکنم ۸ نه خداحافظی ؟دستام یخ زده .ساعت ۳ شبه فردا امتحان دارم و به جای فزیک خوندن میام تو این سایت که تا صبح با جادوی جادوگر بیشتر ادامه بدم ولی ...علی کریمی برام نمونه خوبی از تلاش بود حالا کجاس جادوگر اسیا کجاست علی کریمی واقعی همونی که بعد گل به کره دستاشو برای برواز به دور جهان باز کرده بود کجاس این نمونه ی صبر اره از طرف دارای بد جورش بودم و به خاطر اون فوتبال میدیدم به قول عادل فردوسی بور جام کابوس بار علی کریمی ولی انگار کریمی نمیخواد از این کابوس وحشت ناک بیدار بشه و ما رو راحت کنه کریمی علی کریمی واقعی کو ؟کو؟ کو؟به خاطر خدا این حرف ها دروغ باشه خواهش میکنم

حمید پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:37 ب.ظ http://hbgr17.ir

با تبادل لینک موافقی
آلمان|بوندسلیگا|بایرن

[ بدون نام ] جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:48 ق.ظ

ممکنه یه ادرس اینترنتی برای مکاتبه به من بدی؟

سلام دوست عزیز با من می خوای مکاتبه کنی اگه با من میخوای مکاتبه کنی
mailto:alikarimi8.blogsky@yahoo.com
mailto:Ali.lovely8@gmail.com

رومینا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:19 ب.ظ http://sarzamineagaeb

جالبه چیزایی رو که تو گوش ما میخوندی دروغه ما داریم تو وبلاگ خودت میخونیم تو که میدونی بازیت اینجوری شده خب یه کاری بکن به خدا دیگه از نیمکت نشینبات خسته شدیم به خاطر خدا خوب بازی کن

[ بدون نام ] یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام بنظر شماچرایکدفعههمه چیزبهمریخت واین مسائل پیش امد.چرا رفتار ماگات با کریمی تغییر کرده

فکر میکنم علی که افت نکرده ولی فکر کنم اعتماد ماگات به علی کم شده یعنی اون ذوق اولیه رو نداره

پانیذ جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام
اگه تونستی همه ی مطالب ولی اگر نتونستی اونایی که فکر می کنی بهتر از همه است.
راستی سایت خوبی داری.
موفق باشی
ممنون

لطف کن عنوان اونهایی که میخوای بگو تا واست بفرستم

[ بدون نام ] جمعه 24 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ب.ظ

چقدر باور کردن این حرفها سختهههههههههههه

منم بابا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام به همگی ازتون یه خواهش دارم لطفا این همه ناامید نباشین من که خودم کلی ناراحتم علی امروزم بازی نکرد تا تعویض سوم داشتم دعا دعا میکردم که بیاد تو بازی نشد که نشد ولی میگم شماها چرا ناامیدین ما همگی عاشق علی هستیم دوستش داریم و بدونیین علی هنوز هست زنده است و نفس میکشه ما همگی علی رو میشناسیم من که چندین سال عاشقشم دیگه روحیاتشو میشناسم و همونجوری که هست دوسش دارم یه کم به علی حق بدین نشد اون نیاز به طرفداری داره نیاز داره بهش روحیه بدن روحیه رو کی باید بده همین ماها ما که مثلا طرفدارشیم علی رو بیشتر روزنامه ها داغون کردن من یادمه سه سال پیش یه روزنامه نوشته بود بازی علی تموم شده من اون موقع ها بچه بودم یادمه زار زار گریه کردم و بعدش اون روزنامه رو به اتیش کشیدم و بعدش دیدن که علی درخشید اون بهترین بازیکن اسیاست حتی اگه تو زمین فقط راه بره منم بعضی وقتا ارزو میکنم کاش طرفدارش نبودم ولی چیکار کنم طرفدارش هستم اونم از اون کشته مرده هاش دوباره میگم علی هست و هست دوباره برمیگرده مثل سابق

امیدوارم

ابتین یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام اگر برای شما امکان دارد به علی بگویید حالا که تعتیلات زمستانی شروع شده ازاین فرصت استفاده کند وبه ترکیب ثابت تیمش برگردد وقید حضور در تورنمنت دوحه وهمراهی تیم ملی را بزند مثل سایر بازیکنان تیم ملی که بفکر موقعیت خود هستند کمی به فکر خودش باشد ما هواداران ایمان داریم که او میتواند ولیاقتش حتی فراتر از بایرن است وهیچ چیز به اندازه موفقیت او مارا خوشحال نمیکند

یک انسان دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ق.ظ

این جمله رو فقط فوتبالیست جماعت می فهمند ...

یک فوتبالیست همیشه یک فوتبالسته و یک قابلیت برای یک

فوتبالیست همیشه یک قابلیته ... دوستان من علی کریمی

فقط به یک شوک روانی احتیاج داره تا بفهمه کی بوده و چی شده

قاسم چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:59 ب.ظ http://fcpersepolis.parsiblog.com/

سلام
نظرت در مورد تبادل لینک چیه ؟؟؟
منتظر جوابت هستم
بای

منم بابا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام به قول رفیقمون لطفا از کاه کوه نسازین علی هنوزم بهترین بازیکن ایرانه چی فکر کردین خب یه اآدم تو زندگیش فراز و نشیب داره یه مدت افسرده میشه یه مدت شارژه اخه بابا علی هم ادمه ادم اهنی که نیست و من واقعا برای اون دسته از طرفداران علی که فکر میکنن باید جایگزینی برای علی تو قلبشون پیدا کنن متاسفم / تو همین مشکلات طرفدارای واقعی علی معلوم میشن معلوم میشه کی واقعا دوسش داره کی نه برای اون دسته واقعا دلم میسوزه که فکر میکنن با مردن یه ستاره باید دفنش کرد

قاسم شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:34 ب.ظ http://fcpersepolis.parsiblog.com/

سلام
لینکت رو به اسم /وبلاگ تخصصی علی کریمی/ گذاشتم ...
موفق و موید باشی
بای

مسعود نبی زاده شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:55 ق.ظ

به نظر من علی هر جا به غیر از بایرن بازی کنه موفق میشه
(من طرفدار سر سخت استقلالم... ولی کریمی رو بیشتر دوست دارم!!!)

نسترن یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ق.ظ

سلام ما همه باید باهم برای علی کریمی دعا کنیم خواهش میکنم هر روز ۱۰۰تا صلوات برای علی کریمی به نیت اینکه مثل اول بشه بفرستید خدا اینطوری دعاهایمان را مستجاب میکند خواهش میکنم . ما همه باید باهم برای علی دعا کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد