پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

علی کریمی:دوست دارم در آرامش تصمیم بگیرم

علی کریمی در بازی‌های این فصل بوندس‌لیگا فرصت چندانی برای حضور در ترکیب ثابت بایرن مونیخ پیدا نکرده است و بیشتر مواقع به عنوان یک بازیکن نیمکت‌نشین دقایقی برای تیمش بازی کرده است.
هافبک ایرانی بایرن مونیخ نسبت به این موضوع معترض نیست. او معتقد است که در مسائل فنی فقط سرمربی تیم نظر می‌دهد و عقاید ماگات برایش حائز اهمیت است.
کریمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران، انجام هرگونه مذاکره با دیگر تیم‌ها را تکذیب کرد و گفت: در مورد ماندن و یا جدایی از بایرن مونیخ آخر فصل تصمیم می‌گیرم.

 

- نیمکت‌نشینی‌های شما در بایرن مونیخ ادامه دارد. از این شرایط ناراحت نیستید؟
هر فوتبالیستی از ذخیره بودن ناراحت می‌شود ولی من در شرایط کاملا حرفه‌ای بازی می‌کنم و باید با این شرایط کنار بیایم. در حال حاضر نظر فیلیکس ماگات حائز اهمیت است و او در این موارد تصمیم‌گیرنده است.
 - برای خارج شدن از این وضعیت تلاش می‌کنید؟
در تمرینات نهایت سعی و تلاشم را به خرج می‌دهم تا بیشتر فرصت‌ بازی کردن داشته باشم ولی در مورد حضورم در ترکیب ثابت بایرن، فقط ماگات تصمیم‌گیرنده است و من نمی‌توانم نظری داشته باشم.
-  طی این چند هفته خبرهایی درخصوص جدایی شما از بایرن مونیخ شنیده می‌شود. آخر فصل از این تیم جدا می‌شوید؟
این مسائل برای من طبیعی شده است و دوست ندارم در این خصوص صحبت کنم. من تا آخر فصل با بایرن مونیخ قرارداد دارم و در حال حاضر بازیکن این تیم محسوب می‌شوم.
- ولی قبلا گفتید که جدا می‌شوید.
هنوز هیچ چیز قطعی نیست و باید تا آخر فصل صبر کنم. در فوتبال تمام تصمیمات به اتفاقاتی که می‌افتد، بستگی دارد.
- مثل اینکه دو باشگاه الاهلی و سالزبورگ اتریش و چند تیم عربی دیگر خواهان جذب شما هستند؟

تا به امروز با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام چون با بایرن مونیخ قرارداد دارم. در مورد آینده‌ام دوست دارم در آرامش تصمیم بگیرم و تا آخر فصل به این مسائل توجه نخواهم کرد.

-  بایرن مونیخ برای قهرمانی در بوندس‌لیگا چقدر شانس دارد؟

هنوز نیم‌فصل به اتمام نرسیده و نمی‌توان پیش‌بینی کرد ولی مطمئن هستم که یکی از مدعیان اصلی خواهیم بود.

- خبر تعلیق فوتبال ایران را شنیده‌اید؟

اگر فیفا درخصوص این مسائل چنین سخت‌گیری می‌کند، در این شرایط نصف کشورها باید با تعلیق فوتبال خود مواجه شوند. به هر حال امیدوارم این مشکل با تدابیر مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال حل شود.

نظرات 10 + ارسال نظر
محبوبه دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:25 ب.ظ

نظرت در باره برگشتن به ایران چیه؟ احتمالش هست؟

من که خودم به شخصه خیلی دوست دارم علی پیشرفت کنه ولی اینجور که میبینم بعید نیست به ایران بر گرده

رضا سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.r2e0z0a6.blogfa.com

سلام د.ست گرامی...........من رضا هستم ........ من
خودم فوتبالیست بودم و تو باشگاه جوانان همای تهران بازی
می کردم....... ولی من سر قرار داد با این باشگاه مشکل داشتم و با ایمیلی که از سایت رسمی علی کریمی داشتم
برای ایشون میل فرستادم و راهنمایی خواستم و ایشون
هم جواب ایمیل من رو دادن و از ایشون تشکر میکنم.......
دوست گرامی من می دونم که این وبلاگ علی کریمی نیست
ولی همین که زحمت می کشی و برای طرفداری از این بازیکن سایت و وبلاگ طراحی می کنی ازت متشکرم و امید
وارم تو زندگی خودت موفق باشی

رضا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.r2e0z0a6.blogfa.com

ببین دوست گرامی من با مطالبی که در بالا نوشتم قصد ضایع کردن کسی رو ندارم و همین طور ناراحت کردن کسی رو.....
من فقط گفتم اگر اطلاعاتی در مورد کسی که دوستش داری
می خوای به عموم بدی باید درستباشه .... در ضمن من گفتم
که با آقای علی کریمی از طریق سازمان تربیت بدی کشور ارتباط مستقیم دارم ...... نه اینکه همیشه .. هر یک ساعت
یک با با ایشون تماس بگیرم .. نه من هر ۱ یا ۲ ماه یک بار با
ایشون تماس می گیرم و صحبت می کنم ..... در ضمن جواب
میل شما رو ندادن به من مربوط نیست و لی به من هم جواب ایمیل میده و هم من رو در بعضی مشکلات ففووتبباالی
راهنمایی می کنه ...... من که نمی تونم راحت بگم چطوری
با ایشون مرتبطم ... در ضمن من وبلاگت رو خیلی دوست
دارم و احترام زیادی هم به شما می زارم ..... و امیدوارم
حرف های من رو قبول کنی ..... و اگر از من ناراحت شدی
من معذت می خوام .... با احترام فراوانو آرزوی موفقیت برای شما دوست گلم..

پانیذ پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام
چرا نمی شه مطالب رو گرفت؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:51 ب.ظ

پانیذ سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام
من ۱۶ اذر هم گفتم
چراااااااااااااااااااااااااااا نمیشه مطالب رو گرفت؟

سلام دوست عزیز شما اگه یک مطلبی رو میخواهید به من اطلاع بدیدو ایمیل خودتون رو بگذارید تا من اونو واستون سند کنم

[ بدون نام ] شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:59 ق.ظ

[ بدون نام ] جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:01 ق.ظ

سلام یه راهنمایی میخوام: چه جوری برای وبلاگت سیستم نظر خواهی گذاشتی؟

شیدا جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:26 ق.ظ

من همونم که گفتم راهنمایی میخوام میشه یه جواب کوچولو بدید که من بفهمم باید چه کار کنم.

شما میتونید بگویید چه مشکلی دارید که راهنمایی تون کنم؟

شیدا چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:04 ق.ظ

ببخشید دوباره مزاحم شدم : ایم سیستم نظر خواهی رو چطور برای وبلاگتون قرار دادید؟ ممنون

سلام عزیز برای گذاشتن سیستم نظر خواهی به سایت وب گذر مراجعه کنید
www.wegozar.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد