پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

کریمی: تا پایان‌ قراردادم‌ به‌ بایرن‌ فکر مى‌کنم‌

حضور نه‌چندان‌ موفق‌ على‌ کریمى‌ در تیم‌ بایرن‌مونیخ‌ در رقابت‌هاى‌ فصل‌ جارى‌ بوندس‌لیگا موجب‌ شده‌ است‌ اخبار و شایعات‌ ضدونقیض‌ فراوانى‌ درخصوص‌ ادامه‌ فوتبال‌ وى‌ به‌ گوش‌ برسد. على‌ کریمى‌ در این‌ خصوص‌ مى‌گوید: هنوز هیچ‌ درخواست‌ رسمى‌ براى‌ حضورم‌ در تیم‌ سالزبورگ‌ اتریش‌ به‌ بایرن‌ نرسیده‌ است. بنابراین‌ صحبت‌ در این‌ مورد بیهوده‌ است.

Alikarimi

کریمى‌ تصریح‌ کرد: دوست‌ دارم‌ به‌عنوان‌ بازیکن‌ آزاد براى‌ خودم‌ تصمیم‌ بگیرم، اما تا زمانى‌ که‌ با تیم‌ بایرن‌ قرارداد دارم‌ تنها به‌ حضور در این‌ تیم‌ فکر مى‌کنم.
گفتنى‌ است‌ کریمى‌ درخصوص‌ احتمال‌ بازگشتش‌ به‌ تیم‌ الاهلى‌ امارات‌ صحبتى‌ نکرد

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ثروتمند چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ق.ظ http://monydolar.blogfa.com

سلامی گرم خدمت دوست عزیز و گرامی
اگر به فکر آینده ای روشن هستی و اگر به فکر ثروتمند شدن هستی بیا و به ما بپیوند بدون هیچ هزینه ای فقط با تلاش و کوشش شماست که خودتان را به اوج قله های ثروت می رسانی .
قدمهای ثروتمند شدن
1- خواندن دقیق مطالب وبلاگ
2- ثبت نام رایگان شما
3- تلاش و کوشش بی دریغ شما همراه با پشتیبانی و کمک و مساعدت ما تا کمتر از 6 ماه به آنچه می خواهید می رسید به شرط اینکه این تلاش مداوم و روزی حداقل 3 ساعت ادامه یابد .
بای
به امید موفقیت شما که موفقیت ما در گرو موفقیت شماست

محبوبه یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:21 ب.ظ

از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم .از خدا بخواه که بهت کمک کنه .من مطمئنم موفق میشی.

محسن چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:35 ب.ظ

اون یک عجوبه است

کاملیا پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 ق.ظ

خیلی بد است که جادوگر در بازی با چین تایپه بهترین بازیکن شود تو باید دوباره جادوگر بشی خودت توقعات را بالا بردی
حالا دیگه مهدوی کیا شده بهترین بازیکن ایران علی کریمی شده بدترین
ادم از دیدن بازیهات پشیمون میشه چون بد بازی میکنی بعدشم که نمره 5میگیری تو باید به همه نشون بدی که بهترینی یادته قرار بود جانشین بالاک بشی
اره اقای کریمی ما دلمون برای اون روزا تنگ شده
درباره زندگی اموخته ام میگذرد ......روبه روت فرداست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد