پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

تصاحب توپ طلا توسط کریمی!!

علی کریمی بازیکن شایسته ایرانی در نظرسنجی سایت رقابت های جام جهانی 2006 تا این لحظه با 60 درصد آراء بخت نخست دریافت کفش طلای این رقابت های جهانی را به خود اختصاص داده است.
در میان ستارگان درخشان فوتبال جهان مانند رونالدینیو، آندری شوچنکو، توتی آنری، نیستلروی، مایکل اوون و میراسلاو کلوزه، علی کریمی مهاجم شایسته و نامی ایرانی با کسب 73226 رای و 60 درصد آراء در صدر نظرسنجی ها ایستاده و بخت نخست آقای گلی جام جهانی و دریافت کفش طلا است.
پس از او رونالدینو با 17610 رای و 14 درصد در جایگاه دوم ایستاده است.

alikarimi

نظرات 15 + ارسال نظر
مینا جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:30 ب.ظ http://http://khateratekodaki.blogfa.com/

سلام

امیدوارم که در مسابقات جام جهانی تیم ملی ما خوش
بدر خشد .

ارزوی پیروزی شما

کامران جلیل مصیر یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.mohamad-j-m.blogfa.com

سلام من کامران هستم ۱۳سالم یکی ازطرفدارای عالی شما هستم راستی اگر مصاحبه کردید لطفا اسم من راهم بگید شما خیلی عالی ودیدنی بازی می کنید منم ارزو دارم که مثل شما بازی کنم حتما اسم من را در مصاحبتون بگید

سارا سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام
شما واقعا اقای کریمی هستید ؟
من که باور نمیکنم
مگه میشه بازیکن به این بزرگی تو گیر ودار تمرین های تیم ملی و تمرین های بایرن و با وجود دو تا بچه کوچک وبلاگ نویسی کنه؟
اونم توی اردوی تیم ملی در المان و حدود ساعت ۲:۳۰ شب به وقت المان در شرایطی که ۲ روز تا بازی حساس ایران - مکزیک مونده؟ شوخی نکن...
در ضمن تا جایی که من می دونم اقای علی کریمی دانشجو نیست و درس خوندن رو تلف کردن وقت می دونه.
اگه طرف دار علی کریمی هستی بدون که منم عاشقشم ولی این اسم اسم یه قهرمان بزرگه قهرمانی که امید یه ملته
ملتی که چشمش به ساق پاهای اون دوخته شده و همین پاهاس که چند وقته ۶۰ میلیون ادم رو نگران کرده...
این قهرمان کسیه که آدما دوستش دارن و به راحتی عاشقش
می شن مثل من و با هر دریبلش قلب یه ملت تندتر می تپه...
فکر نمیکنی اسم این قهرمان برای طرفدار های کوچیکی مثل من و تو زیادی بزرگ باشه؟؟؟
حتما جوابتو برام بفرست
در ضمن اسم من سارا است
خداحافظ

با سلام خدمت شما دوست عزیز نمیدونم چند بار بگم من اینو چند بار نوشتم که یکی از عاشقان علی کریمی هسم فقط همین

ناصر چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:21 ب.ظ

hamey bakhet time iran be khater ali dae hast on mogheee ke ali dai sar ezad 60 kilo bpd alan 90 kilo hast hata nemeton pas bedhe tim melijay ali dae nest be nazar manake mohm bashe bay

سید مجتبی هاشمی چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:50 ب.ظ

علی آقا سلام. به مولا که هم اسمته قسمت میدم که دو بازی آخر رو خوب خوب بازی کنی تا تیممون برنده از زمین بیرون بیاد. قسمت دادم به مولا . حواست رو جمع کن علی آقا

ادریس پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:09 ب.ظ http://edris83.blogfa.com

من هم امیدئارم همین طوری بشه ولی خب ببینیم خدا چی می خواد

هاجر یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:33 ب.ظ

زانیار حسینی دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ق.ظ

آقای مارادونا سلام من خیای شما رادوست دارم.جون حودمان یک کمی دریبل بزن تا همه ازتکنیک تو بترسن.خدای هروقتی که از بازی حارج می شی من TVراحاموش می کنم

مهرناز پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:48 ب.ظ http://jubin.blogfa.com

مریم عشقه فوتبال سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 ب.ظ http://eshghefootball.blogfa.com

سلام تیم ما که حذف شد ولی خیالی نیست ایشالاه که آلمان یا پرتغال قهرمان شه و دل ما هواداراشو شاد کنه
درضمن ۲روزه آپدیتم و سرنزدی علی جون بابا بامرام
فعلابای

یه نفر چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:17 ب.ظ

این بیننده های وبلاگت عجب احمقهایی هستند فکر کردن کریمی ب کاره که بشینه وبلاگ نویسی کنه در ضمن علی کریمی سایت رسمی داره که تازه اونم خودش توش چیزی نمی نویسه واسه سایتش یه نفر رو انتخاب کرده که این سایت رو براش راه انداخته تا اخبار واقعی درباره ی علی کریمی رو در اونجا ببینید اسم سایتش هم هست:
http://www.alikarimi8.com

دختر مهتاب یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام
منم یکی از عاشقاشم
کی ایمیل خودش داره
واقعن مال خودش باشه؟/؟؟؟؟.......
اخرین حرف های سایتش مال ۵ خرداده.......

دختر مهتاب یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:40 ب.ظ

منم عاشقشم....من ایمیلش می خوام دارید؟؟؟؟؟/اخرین حرفای سایتش ماله خرداده....

دختر مهتاب یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ق.ظ

چرا ادامه نمی دید هفته دیگه بوندس لیگا شروغ میشه......... از بازی تدارکاتی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مچ گیر یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ق.ظ

اگه راست می گی که تو علی کریمی هستی تو مصاحبه
خودت از همین وبلاگ صحبت کن ببینیم ..........وب سایت
رسمی علی کریمی رو هم خودش علی نمی نویسه چه
برسه به وبلاگ .. چه مردم ساده و احمقی داریم آدرس سایت
رسمی علی کریمی www.alikarimi8.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد