پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

مصاحبه علی کریمی با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا

مدتی پیش شما از مصدومیت پاشنه پا رنج می بردید. وضعیت مصدومیت شما چگونه است ؟
من از 10 روز پیش تا به حال مشغول گذراندن فیزیوتراپی هستم و در حال حاضر همه چیز خوب است. من تمریناتم را از هفته آینده شروع می کنم.اما دعا می کنم که این مصدومیت تاثیر زیادی بر روی آمادگی من برای جام جهانی نگذارد.

ایران تا به حال قادر به برگزاری بازی های دوستانه با تیم های قوی نبوده است. فکر نمی کنید که بازی های دوستانه در برابر تیم هایی مثل غنا و اروگوئه راهی صحیح برای آماده کردن تیم ملی در راه جام جهانی است؟
تیم ملی فوتبال ایران در تمام مسابقات بهترین بازی خود را انجام می دهد و در فوتبال مدرن تیم ضعیف وجود ندارد. اما شاید ما به یک یا دو بازی سخت برای آمادگی بیشتر قبل از جام جهانی نیاز داشته باشیم.

شما و دیگر هم تیمی هایتان در تیم ملی ایران در حال بازی در بوندس لیگا هستید. آیا فکر می کنید که این برای شما یک حاشیه امنیت و برتری در مسابقات جام جهانی محسوب می شود؟
فقط 4 بازیکن در بوندس لیگا هستند و 4 نفر فقط یک قسمت کوچک از تیم را تشکیل می دهد.البته این برای ما یک کمک بزرگ به حساب می آید و می توانیم به وسیله آن وضعیت و جو استادیوم ها را بشناسیم.

alikarimi

 

نقاط ضعف و قدرت تیم شما چه هستند؟
من فکر می کنم ما روحیه تیمی فوق العاده ای داریم و دارای یک تیم حرفه ای و با تجربه هستیم. اما در باره ی نقاط ضعف نمی توانم صحبت کنم. ما برای بر طرف کردن نقاط ضعفمان سخت کار می کنیم بنا بر این تا زمان رسیدن جام جهانی هیچ نقطه ضعفی باقی نخواهد ماند.

تیم های دیگر گروهتان را چگونه ارزیابی می کنید؟
ما در یک گروه سخت قرار داریم .بازی سختی در مقابل تیم های پرتغال و مکزیک که از تیم های قوی و منتخب هستند داریم اما بازی در مقابل آنگولا هم سخت خواهد بود.

همه تیم های جام جهانی خوب خواهند بود. پیش بینی شما چیست؟
در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و آن به این دلیل است که بسیاری از مردم این بازی را دوست دارند. هر چیزی ممکن است.

در تیم ملی فوتبال ایران چه کسانی بازیکنان کلیدی خواهند بود؟
در فوتبال مدرن شما به 11 بازیکن خوب احتیاج دارید و کار تیمی مهم است نه فقط چند بازیکن کلیدی.

مطبوعات ایران برای یک مدت زمان طولانی به مربیگری و تاکتیک های وی انتقاد می کردند . به نظر شما آیا این انتقادات عادلانه است؟
هر مربی سبک شخصی و مربوط به خود را دارد بنابراین او باید با وجود این انتقادات به کار خود ادامه دهد.

شما درباره بعضی از صحبتهایی که درباره منع کردن ایران از شرکت در جام جهانی به دلیل فعالیت های هسته ای می شود چه می توانید بگویید؟
من نمی توانم به سوالات سیاسی پاسخ دهم .

قرارداد شما با باشگاه بایرن مونیخ تمدید شده است .آیا از این مسئله خوشحال هستید؟
من به قراردادم فکر نمی کنم . در حال حاضر برای اینکه هر چه زودتر به فوتبال بازگردم تلاش می کنم.

ترجمه: محمّدامین پژوهنده

نظرات 8 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:15 ق.ظ http://salammmmmmm.blogsky.com

می گم سلام علی اقای گل گلاب
می بینم که به روزی
ایول داداش
دیگه به ما هم سر نمی زنی
منتظرتم بیا
الهام عشق ووقا

کاظم رودگر جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ب.ظ

اگه علی کریمی نبود خیلی ها بازیهای تیم ملی رو نگاه نمی کردن!علی آقا مطمئنم روزی کاندیدای بهترین بازیکن دنیا میشی البته اگه سرعتت رو بیشتر کنی

پژمان یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.sportboy.blogsky.com

سلام عزیز خوبی؟
من آپم خوشحال میشم سر بزنی
قعلا....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ق.ظ

خودت که می دونی نظرم چیه پس دیگه نمی گم . ولی امیدوارم موفق باشی داداشی

ناصر چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام

خسته نباشی علی جون

علی یادت تو مدرسه بازیت نمی دادیم و تو کوچه ام به خاطر من بازیت میدادند و حالا بهترین بازیکن اسیا هستی برات ارزویی موفقیت میکونم بای

نسرین یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام علی جان

هر جای دنیا باشی گل بزنی یانه دوستت داریم.

میثم انصاری راد یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:20 ق.ظ http://meisamansarirad.blogfa.com

دیگه از دریبل های دیدنی شما خبری نیست و دوست داریم بار دیگر شما را با دریبل های دیدنی ات که واقعا غرور را به ما تزریق میکند و به ایرانی بودن خود افتخار می کنیم ببینیم.ضمنا از سایت من هم دیدن فرمایید.

طرفدار علی کریمی

مصطفی چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:50 ب.ظ

علی دوستت داریم
علی اعتماد به نفس خودت را پیدا کن اول اعتماد به نفس بعد تکنیک یادت نره تو بهترین بازیکن جهان هستی یادت نره
طرفداران مشهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد