پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

کریمى‌ و کاویانپور همه‌ را تکذیب‌ کردند آشتى به‌ نفع‌ فوتبال!

از روزى‌ که‌ داستان‌ درگیرى‌ دو تن‌ از ستاره‌هاى‌ فوتبال‌ ایران‌ شنیده‌ شد، تأکید کرد که‌ این‌ جریانات‌ به‌ هیچ‌وجه‌ به‌ نفع‌ فوتبال‌ ایران‌ نیست‌ و بنابراین‌ خود را وارد این‌ مسائل‌ به‌ ظاهر جذاب‌ اما ویرانگر نکردیم. امروز از پایان‌ این‌ ماجرا خوشحال‌ هستیم، بدون‌ هیچ‌ توضیحى‌ مصاحبه‌هایى‌ که‌ خبر از آشتى‌ مى‌دهد را بخوانید:

علی کریمی


على‌ کریمی: امیدوارم‌ صحبت‌هاى‌ امروز من‌ پایان‌ تمام‌ شایعات‌ و مشکلاتى‌ باشد که‌ خواسته‌ یا ناخواسته‌ رسانه‌هاى‌ ایرانى‌ من‌ را وارد این‌ ماجرا کرده‌اند. از اینکه‌ به‌ هر دلیلى‌ و با هر اتفاقى‌ مطبوعات‌ ایران‌ به‌ راحتى‌ من‌ را هدف‌ قرار مى‌دهند و تخریب‌ مى‌کنند خسته‌ شده‌ام. حتى‌ تمام‌ صحبت‌هایى‌ که‌ درباره‌ پرسپولیس‌ و تیم‌ملى‌ از قول‌ من‌ نوشته‌ شده‌ را تکذیب‌ مى‌کنم.
حامد کاویانپور: دوست‌ ندارم‌ بیش‌ از این‌ به‌ این‌ موضوع‌ بپردازم‌ چرا که‌ درحال‌ حاضر باید با حفظ‌ تمرکز و آرامش‌ همه‌ حواسم‌ را به‌ فوتبال‌ معطوف‌ کنم. درخصوص‌ این‌ موضوع‌ هم‌ دیروز مدیر برنامه‌هایم‌ جوابیه‌اى‌ داد و من‌ تمام‌ شایعات‌ دیگر را تکذیب‌ مى‌کنم. همچنین‌ حرفهایى‌ که‌ از قول‌ من‌ علیه‌ کریمى‌ آورده‌ شده‌ است‌ را هم‌ کذب‌ مى‌خوانم.

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام

مرجان شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:42 ب.ظ

سلام وقتی رفتی بایرن مونیخ از طرف من الیور کان را بوس کنید

دختر مهتاب یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:45 ب.ظ

چرا ؟؟

میترا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:04 ب.ظ

مونا عاشق تو جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام علی جون امید وارم که حالت خوب باشه ببین علی من تو رو خیلی دوست دارم باور هر چی بگم بازم کمه لطفا برای من میل بزن چون واقا دیگه طاقت ندارم عزیزم یک طراحی برات کردم ان شاا... برات میفرستم
مرسی علی عاشق تو مونا

امیر محمد دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام به بهترین بازیکن تیم ملی ایران به نظر من امسال بهترین بازیکنان تیم ملی شما و آقای معدنچی بود برا یتان آرزو ی موفقیت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد