پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

تلاش برای به هم زدن آرامش کریمی

در حالی که علی کریمی هزاران کیلومتر دورتر از میهن سرسختانه در تلاش است تا در تیم سرشناس بایرن مونیخ برای خود جایگاه مناسبی را به دست آورد، عده ای برای بر هم زدن آسایش و آرامش او ، با ترفندهای مختلف، به این در و آن در می کوبند تا بلکه این بازیکن آرام و گوشه گیر را به حاشیه های مردابی کشانده او را از مسیر پیشرفت و ترقی بازدارند.

درست در آستانه ی آماده سازی تیم ملی که شور و شوق و حساسیت فوق العاده ای را در جامعه ی ورزش به
وجود آورده، عده ای به ظاهر دلسوز و در پس پرده با اهداف شوم، کریمی را متهم به دخالت در انتخاب بازیکنان تیم ملی نموده و انتخاب نشدن بازیکن مورد نظرشان را صرفاَ اطاعت برانکو از دستور کریمی تلقی کرده و تهدیداتی را در این مورد با شکلهای مختلف اینجا و آنجا پراکنده نمودند.

اختلاف بین دو بازیکن و یا چند بازیکن چیز تازه ای نیست، چه بسا بارها بازیکنانی با هم زد و خورد هم کرده اند، اما هیچگاه این اختلافات به تیمهای باشگاهی و ملی پیوند نخورده است.

این دستمایه ای که بعضی ها برای کشاندن کریمی به حاشیه و درگیر کردن او با بازیکنان دیگر امروزه سر از برخی رسانه ها در آورده، صرفاَ در راه به هم ریختن آرامش تیم ملی و کریمی است. او که امروزه در تیم بایرن مونیخ کار بسیار مشکلی را در پیش رو دارد و سرسختانه می کوشد تا خود رامیان ستاره های روز دنیا، بهتر ارائه نماید،مطمئناَ نه وقت کافی برای درگیر شدن با این مسائل را دارد و نه آنکه آنقدر ضعیف و زبون شده که متوسل به چنین کارهای ناجوانمردانه ای شود.

دوستداران فوتبال، همانهایی که علی کریمی را ساخته اند، مطمئن باشند کریمی و دیگر بازیکنان تیم ملی دل و جانشان برای تیم ملی است و در راه شاد کردن آنها کوچکترین غفلتی نخواهند داشت.

مسئول وبلاگ اختصاصی علی کریمی

نظرات 5 + ارسال نظر
رامین جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:46 ق.ظ http://www.golpesa-djramin.blogfa.com

سلام!چه طوری؟
من از تشکر می کن امدی به وبلاگم.
بابای

علی آقا جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:31 ب.ظ http://am8778am.persianblog.com

جواب این دوستان فقط یه کلمه هست!!! اما خداییش اگه منظورشون این رضا عنایتی مزخرفه! که متاسفانه دوست صمیمی علی کریمیه! و اگه علی اعمال نظر میکرد٬ حتما رضا هم تو تیم ملی بود! یا علی مدد...

حمید - شهرخمون دزفول یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.dezfulcity.mihanblog.com

salam dooste man
engari faramoosh kardi weblog mano jooze doostane khodet bekoni
yesari beweblog man bezan bebin az tarighe weblogam chand nafar varede webloget shodan
yadet nare linke koni
ya ali

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ب.ظ http://ilovealikarimi.blogfa.com

سلام من هم یکی از هواداران علی واین وبلاگم که یک وبلاگ خوب دارم که کمی از مطالب این وبلاگ که این وبلاگ هم آ ن مطالب را از سایت رسمی علی آورده در وبلاگم انداختم لطفا نام وبلاگ من را هم در پیوند هایت بینداز ضمنا وبلاگ من مسابقه ی هم دارد که جایزه اش پوستر تمام رنگی علی کریمی است و وبلاگ من آدرسش این است:http://ilovealikarimi.blogfa.com

یکتا پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ب.ظ

دوست دارم از ته قلب٬
دارم میمیرم برات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد