پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

مدیر برنامه های علی کریمی: پیوستن کریمی به کلن کذب محض است

روزنامه بیلد آلمان صبح امروز در گزارشی خبر از پیوستن ستاره ایرانی بایرن مونیخ به تیم اف کلن داده بود.در این گزارش نقل شده بود که علی کریمی در نیم فصل بوندس لیگا به تیم اف کلن آلمان خواهد پیوست.

Felix Magath (li.), Valerien Ismael und Ali Karimi; Rechte: dpa


ابوالفضل جلالی مدیر برنامه های علی کریمی  در این خصوص اظهار داشت: هیچ صحبتی از جانب باشگاه های دیگر از جمله کلن با باشگاه بایرن مونیخ و علی کریمی در خصوص انتقال به تیمی دیگر صورت نگرفته است و این مساله دروغ محض است.

وی ادامه داد:علی کریمی طی قرار دادی دوساله به بایرن مونیخ پیوست که بر اساس آن در سال اول دو طرف قادر به انتقال و جدایی به هر نحو نیستند اما در دو سال دوم طرفین (کریمی و بایرن مونیخ) قادر هستند قرار داد را فسخ کنند.

در حال حاضر علی کریمی تنها 5 ماه از مدت قرار دادش با بایرن مونیخ را سپری کرده است، بنابراین به هیچ وجه قادر به ترک تیم فعلی اش نیست.

مدیر برنامه های علی کریمی تصریح کرد: متاسفانه برخی به دلایل مختلف به دنبال بر پا کردن هیجانات کاذب هر از چند گاه مسائل مختلفی را برای علی کریمی می سازند.

مثلا در ابتدا گفته شد یک بازیکن پاراگوئه ای به جای کریمی به بایرن می آید و او به ناچار باید بایرن را ترک کند.

 روز دیگر نوشتند علی کریمی فروشی نیست و حالا هم خبر انتقال قرض او به اف ث کلن را در محافل ورزشی مطرح می سازند، در حالی که علی کریمی در حال حاضر در بهترین تیم آلمان و یکی از بهترین های اروپا بازی می کند.

جلالی در پایان تاکید کرد: هیچ بازیکنی حاضر نمی شود تیمی را با شرایط بایرن رها کند و به کلن تیمی به مراتب بپیوندد.

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.girllown.blogsky.com

سلام عزیزم

مطالبت حرف نداشت.

دوست دارم........

سامان شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام علی.ایا خبر پیوستن بازیکن پاراگوه ای هم شایعه هست علی؟ راستی چرا این خبر که کذب محض است توی هیچ روزنامه ای پوشش داده نشده؟

محمد ملایون شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:15 ب.ظ http://123perspolis.blogsky.com

لینکتو گذاشتم تو هم بزار
چرا نمی زاری مگه نگفتی تبادل لینک

فیض الله یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:17 ب.ظ

دوست عزیزم علی کریمی
من یک افغانی هستم و من شمارا زیاد دوست دارم
من همیشه بازی های شمار ا در ایران در آلمان ودر باشگاه الااهلی عمارات تماشا میکردم
من ودوستان من در افغانستان همیشه بازی های شمارا دنبال میکردیم .. شما واقعا یک فوتبالر خوب هستید من واقعا شمارا دوست دارم وازشما خواهش میکنم که ازطریق ایمیل آدرس خودم برایم بیام بفرستید من از شما قبلا تشکری منمایم.
من منتظر بیام شما هستم
دوستتان دارم
فیض الله از افغانستان ولایت تخار شهر تالقان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد