پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

علی کریمی در تهران

 

هم اکنون علی کریمی به همراه سایر لژیونرها در تهران حضور دارد تا در تورنومنت چهار جانبه ی تهران در ترکیب تیم ملی ایران قرار بگیرد. کریمی در پاسخ به این سوال که وضعیت خود و تیم ملی را چگونه می بینید؟ گفت: وضعیت آمادگی خوبی دارم و امیدوارم مربیان با این بازیهای تدارکاتی این چنینی به خواسته ی خود برسند و همچنین امیدوارم تیمهای دعوت شده توانایی لازم برای محک زدن تیم ملی ایران را داشته باشند. کریمی در مورد انتقال بالاک از بایرن مونیخ به رئال مادرید و احتمال جانشینی اش به جای بالاک گفت:بسیار متاسفم که بازیکنی این چنین ارزنده در حال ترک بایرن است و امیدوارم با این وجود بایرن بتواند وی را در ترکیب خود حفظ کند. رفتن کاپیتان تیم ملی آلمان از بایرن مونیخ هیچ ربطی به جایگزینی من ندارد و در تیم بایرن همواره بهترینها و آماده ترین ها به ترکیب اصلی ر اه پیدا می کنند. من هم باید تلاش بکنم تا جزئی از این آماده ها و بهترینها باشم.
وی اضافه کرد: دوست ندارم با رفتن کسی و یا مصدومیت و محرومیت کسی  برای خود جایی پیدا بکنم زیرا معتقدم برای من بودن همه و قرار گرفتن در ترکیب اصلی شیرینی دیگری دارد.
کریمی همچنین در پایان گفت: از خبرنگاران رسانه ها تقاضا می کنم برای مصاحبه با من مراجعه نکنند چرا که همه ی گفتنی ها را در کنفرانس مطبوعاتی در سفر قبل به اطلاع همگان رساندم و از آن زمان تا الان اتفاق قابل ذکری نیفتاده است و حرفی برای گفتن ندارم. خبرنگارانی که به بنده لطف دارند و خواهان پیگیری اخبار لحظه به لحظه ی من هستند، می توانند با مراجعه به وبسایت شخصی خودم از آخرین اطلاعات در مورد خودم آگاه شوند.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:38 ب.ظ http://ehsasati.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگ کار میکنی
موفق و پیروز باشی

melika_mgh پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:33 ق.ظ http://maryam-jun.blogfa.com

سلام
واقعا خسته نباشید مرسی از زحماتتون
موفق باشین.

سلام
شما هم خسته نباشید باتبادل لینک موافقی

الناز سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:10 ق.ظ

علی جون من بازی شما رو خیلی دوست دارم امیدوارم شما رو در تهران ببینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد