پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

کریمی: تمریناتم دربایرن واقعا سخت است!

کریمی: تمریناتم دربایرن واقعا سخت است! 
 «وضعیت تیم پرسپولیس به هیچ وجه خوب نیست»

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: حضور من و چند بازیکن دیگر تیم ملی در باشگاه‌های آلمان می‌تواند کمک بزرگی به تیم ملی برای حضور در جام جهانی باشد.

علی کریمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور و تطبیق با شرایط موجود در فوتبال آلمان می‌تواند کمکی خوب برای تیم ملی کشورمان برای حضور در جام جهانی باشد و مسوولان فدراسیون فوتبال به طور قطع با ترتیب دادن تمرینات در ورزشگاه‌های میزبان جام جهانی می‌توانند به بالا بردن شانس تیم ملی در جام جهانی کمک زیادی کنند.

کریمی درباره‌ی قرارداد خود و پیشنهادهای دیگر تیم‌های باشگاهی جهان گفت: پیشنهاد خاصی وجود ندارد و قرارداد دوساله‌ای را با تیم بایرن‌مونیخ امضا کرده‌ام. بایرن‌مونیخ جزو پنج تیم برتر جهان است و من از حضور در این تیم خوشحالم.

وی درباره‌ی دریبل‌زنی کمتر خود در فوتبال آلمان گفت: شرایط آن‌جا طوری است که پاسکاری و کار تک‌ضرب بیشتر می‌تواند به تیم کمک کند اما این‌طور نیست که در بایرن‌مونیخ اصلا دریبل نزنم و زمانی که احساس کنم این کار می‌تواند به تیم کمک کند آن را انجام خواهم داد.



کریمی در مورد تفاوت تمرینات برانکو و ماگات گفت: هر مربی برای تمرین تیم خود شیوه‌ی خاصی دارد و ماگات و برانکو نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

بازیکن ایرانی تیم بایرن‌مونیخ آلمان تمرینات بایرن را بسیار سخت توصیف کرد و گفت: می‌توانم بگویم تمریناتی را که در بایرن انجام داده‌ام با تمرینات چهار سال حضورم در امارات برابری می‌کند.

وی افزود: فوتبال آلمان با امارات از لحاظ امکانات قابل قیاس نیست و آلمانی‌ها از امارات بسیار بیشتر سرمایه‌گذاری کرده‌اند و هیچ نقصی در نوع باشگاه‌داری آنها دیده نمی‌شود.

کریمی هامبورگ را جدی‌ترین حریف تیم بایرن‌مونیخ برای تصاحب عنوان قهرمانی ارزیابی کرد و گفت: هامبورگ تیمی است که شکست نخورده و رقیب اصلی ما برای قهرمانی در آلمان است.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد وضعیت باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر گفت: وضعیت این تیم به هیچ وجه خوب نیست و آرزو می‌کنم این تیم به روزهای اوجش بازگردد. مدیریت، کادر فنی و بازیکنان، زنجیره‌ای هستند که در موفقیت یک تیم نقش دارند.

وی درباره‌ی احتمال پیوستن دایسلر به تیم وردربرمن گفت: من این خبر را از طریق مطبوعات شنیده‌ام اما به دلیل رابطه‌ی بسیار خوبی که با او دارم امیدوارم که او از تیم ما جدا نشود.

کریمی در پایان گفت: شهرهای فرانکورت، هامبورگ و کلن بیشترین ایرانی را دارند و حضور ایران در این شهرها طی رقابت‌های جام جهانی می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام
من امید از تاک هستم
خیلی قشنگ بود

ناشناس چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ب.ظ

حالم از این وبلاگ بهم خورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد