پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

 گزارش مدیر برنامه های کریمی از شرایط او
jalali_thumb.jpg طی گفتگویی که با آقای ابوالفضل جلالی مدیر برنامه های علی کریمی داشتیم از ایشان خواستیم با توجّه به سفر دو هفته ای خود به آلمان گزارشی را در مورد شرایط علی کریمی در اختیار ما قرار دهند. در ادامه متن این گزارش را می خوانید.

علی کریمی به همراه تیم بایرن مونیخ شکست ناپذیر پیش می رود. پیروزی برابر اینتراخت فرانکفورت پانزدهمین پیروزی پیاپی تیم بایرن مونیخ در مسابقات رسمی آلمان و همچنین لیگ قهرمانان اروپا بود که این خود یک رکورد است و در فوتبال آلمان اهمیّت زیادی برای آن قائل شده اند. ستاره ایرانی ما هم یکی از رکورد داران تیم بایرن مونیخ می باشد.

سرانجام تقاضا های بی وقفه طرفداران کریمی و بسیاری از کارشناسان و اهل فن که از او می خواهند تا به فوتبال شیرین و فانتزی خود بازگردد تأثیرات خود را نمایان ساخت. بالاخره دوستداران کریمی او را در مقابل اینتراخت فرانکفورت پیدا کردند.

علی کریمی چشمه هایی اگرچه کم آب از رقص پاها و فریب های مخصوص خود را در چند مورد به اجرا درآورد و کمتر مانند بازی های قبلی در مسیر طاقت فرسا و نفس گیر طول و عرض زمین بدون توپ دوید و در حمایت ازکارهای دفاعی انرژی خود را هدر نداد. بیشتر پا به توپ شد و گوشه هایی از فوتبال ناب ایرانی خود را در بوندس لیگا به نمایش گذاشت و سر انجام پاس طلائی تنها گل بازی را هم مهِیّا نمود.

فشار های روحی و روانی و ترس و تردید ها هنوز از جسم و روح کریمی کاملا خارج نشده است و فوتبال سریع و درگیرانه و تکضرب بوندس لیگا هنوز با عادت ها و معیار های این بازیکن سازگاری چندانی ندارد. با این حال در مدّت حدود سه ماه علی کریمی به خوبی توانسته این راه سخت و دشوار را طی کند و کم کم بر اوضاع مسلّط شود. من هم نظیر دیگر دوستداران کریمی او را تشویق به بازی از جنس خود می کردم و تأکید می کردم که پا به توپ همان حرکات و همان اعتماد به نفس را داشته باشد. امّا کریمی گفت من تابع دستورات مربّی و آهنگ تیمی هستم و نمی توانم به سلیقه خود یا به درخواست دیگران حرکت نمایم. کریمی می گفت: "تحت فشار های جانبی آزار دهنده ای هستم. از یک سو برای پیدا کردن راه و چاه در فوتبال آلمان دست بر عصا و با احتیاط بازی می کنم، از سوی دیگر هواداران و کارشناسان و رسانه ها مدام از من می خواهند تا کارهای انفرادی و نمایشی انجام دهم. همین افکار دوگانه و بیگانه بودن با فوتبال آلمان نوعی بلاتکلیفی و در نتیجه سردرگمی برای من بوجود آورده است که همه تلاشم برای فرار از این بن بست گیج کننده است.

زمانی که توپ را از دست می دهیم با سرعت و جنگندگی موظّف به پر کردن فضاهای خالی و بستن راه حریف هستیم و آن زمان که صاحب توپ می شوم نمی توانم به تقاضای بازیکنان سرشناس که منتظر پاس هستند بی اعتنا باشم. از این رو می دانم که گاهی چنین بازی هایی برای دوستدارانم کسل کننده است. با این حال کم کم سعی می کنم تا با هماهنگی هرچه بیشتر تلفیقی از فوتبال نمایشی گذشته و فوتبال فعلی بایرن مونیخ را اجرا کنم."

 

حاشیه

  • پس از پایان مسابقه با اینتراخت فرانکفورت تیم بایرن مونیخ با یک هواپیمای اختصاصی به مونیخ بازگشت و صبح چهارشنبه برای یک تمرین سبک در ورزشگاه اختصاصی خود حاضر شد.
  • علی کریمی همراه تیم بایرن مونیخ آماده سفر به هامبورگ هستند. بازی با هامبورگ از آنجا که یکی از تعقیب کنندگان جدّی بایرن مونیخ است برای شاگردان ماگات بازی مهّمی به حساب می آید.
  • علی کریمی در مورد رویاروئی با مهدوی کیا گفت: "این رویاروئی بسیار دوستانه و برای من ملاقات شیرینی خواهد بود. مهدی همواره یکی از مشوقّین من بوده و همیشه برایش آرزوی موفقیت و پیروزی دارم."
نظرات 3 + ارسال نظر
مجید دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:55 ب.ظ http://www.ehsas-man.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خیلی زیبا درست کردی
من میخواستم با شما تبادل لینک کنم میشه خبرشا به من بدی

داریوش دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:08 ب.ظ http://hacker007.blogsky.com

سلام من لینک شما رو توی وبم گزاشتم

مجید جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.ehsas-man.blogsky.com

سلام
خوبی
منم لینک شما را گذاشتم
مرسی بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد