پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

علی کریمی بازی در شرایط مختلف را تجربه می‌کند»

سایت اختصاصی علی کریمی نوشت: « گرچه بسیاری تصور می کردند تیم بایرن مونیخ بازی آسان و بی دغدغه ای را پیش رو دارد، اما نورنبرگ همسایه نزدیک بایرن مونیخ که در سه هفته آغاز بوندس لیگا تنها یک امتیاز اندوخته بود، برای جبران عقب ماندگی ها با روحیّه بسیار بالا و تمام نیروی ممکن در برابر بایرن مونیخ به میدان آمد. »

در چنین میدانی علی کریمی از همان شروع بازی هدف تکل های خطرناک و بازی پر خشونت بازیکنان حریف بود به طوری که کمتر فرصت پا به توپ شدن پیدا کرد. یار مستقیم او پینولا با اینکه یکبار به دلیل خشونت روی کریمی کارت زرد دریافت کرده بود، اغلب اوقات متوسل به خطا می شد و سایه به سایه کریمی حرکت می کرد.

ماگات در نیمه دوم بازی ترجیح داد کریمی را بر روی نیمکت بنشاند و به او استراحت بدهد.

ابولفضل جلالی، مدیر برنامه های علی کریمی که به مونیخ سفر کرده است تا در آستانه اولین بازی کریمی در جام باشگاههای اروپا در کنار او باشد، در مورد این بازی اظهار داشت:

"شما ببینید در اینجا تیم های حریف بسته به شرایط بازی ترفند های متفاوتی دارند. مثلا همین نورنبرگ چیزی برای از دست دادن نداشت و واقعا خطرناک بازی می کرد. کریمی به خوبی بازی در شرایط مختلف را تجربه می کند و در هر بازی با ریزه کاری های جدید تری آشنا می شود. باز در همین بازی اگر دقّت کنید بازیکنانی مثل سالی حمیدزیچ، دایسلر، سانتا کروز، زی روبرتو، مهمت شول و ینس یرمیس روی نیمکت نشسته بودند. این ساده انگاریست اگر فکر کنیم اینها همینطور بیکار و بی انگیزه نشسته اند تا کریمی به میدان برود. اینجا رقابت واقعا میلی متری است."


**در مصاحبه ای که روزنامه اشپورت بیلد با دایسلر انجام داده بود از او در مورد ذخیره نشینی پرسیده بود و اینکه نظرش در مورد کریمی که به تازگی از یک لیگ غیر حرفه ای آمده و در چند بازی اخیر از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفته است چیست، دایسلر در پاسخ گفت: «علی کریمی بازیکن بزرگ و لایقی است و استاندارد های لازم برای بازی در سطح اروپا را دارد.»

دایسلر سپس از شخصیت علی کریمی تمجید کرده بود و گفته بود او بازیکنی دوست داشتنی است و از ذخیره نشینی در حالی که کریمی به زمین می رود به هیچ وجه ناراحت نیست.


**در مسیر ورود بازیکنان به ورزشگاه فرش بزرگ چهارصد متری ایرانی خودنمائی می کرد. مدیر باشگاه نورنبرگ که صاحب یکی از بزرگ ترین شرکت های فروش فرش است این فرش ایرانی را به نمایش گذاشته بود. علی کریمی در این مورد گفت: "هنگامی که از روی این فرش رد می شدم احساس غرور و شادی عجیبی داشتم و وقتی که به دیگر بازیکنان تیم می گفتم این فرش که دو تن وزن دارد با دست بافته شده است بسیار تعجب می کردند."


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد