پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

پایگاه اینترنتی رسمی علی کریمی

:.علی کریمی:. .: Ali Karimi :.

کیکر "علی کریمی"را به‌عنوان بهترین بازیکن خط میانی‌بایرن مونیخ معرفی کرد
برلین، ایرنا ‪۸۴/۰۶/۰۳‬

ورزشی. خارجی.

نشریه کیکر در تازه‌ترین شماره خود با انتشار گزارشی تحلیلی درباره بازیکنان خط میانی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان ، علی کریمی را به عنوان برترین هافبک این تیم معرفی کرد.


"برنت سالمون" نویسنده این گزارش در تحلیل خود، نوشت: از میان بازیکنان سرشناسی همچون
"سباستین دایسلر"، "مهمت شول"، "باستیان اشواین اشتایگر" و "زی روبرتو"، که بعنوان بازیکن خط میانی برای تیم بایرن بازی می‌کنند، "علی کریمی" بهترین آنها برای تیم بایرن در دو هفته فصل جدید بوندسلیگا بوده است.

این گزارش در ادامه با اشاره به بازی خوب کریمی در برابر تیم‌های مطرح آلمان از جمله "مونشن گلادباخ" و "بایر لورکوزن" افزود: کریمی خود نیز در مصاحبه‌های اخیرش گفته بود که می‌خواهد موفق باشد و به اعتقاد کارشناسان چنانچه همین وضع را ادامه دهد، موفقیت وی ‪ ۱۰۰‬درصد خواهد بود.

گزارش کیکر در ادامه با اشاره به تمجدید "فیلکس ماگات" سرمربی تیم بایرن مونیخ از کریمی، نوشت: در این مقطع زمانی بازیکنانی نظیر کریمی بسیار کم هستند.

در دو هفته اخیر مطبوعات و نشریات آلمانی با انتشار گزارشها و مصاحبه‌های متعدد از علی کریمی ، به تعریف و تمجید از بازیهای خوب این بازیکن ایرانی عضو تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران پرداخته‌اند.


---> آلمان.فوتبال.علی‌کریمی.بایرن مونیخ.

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد اسکندری از کرج جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:53 ب.ظ

با سلام خدمت علی آقا من ۲۴ سال دارم و بچه کرجم من یک استقلالی هستم ولی شمارا به اندازه یک تیم بزرگ دوست دارم وروز شماری میکنم تا شمارا در مسابقات بایرن ببینم وقتی مسابقه شما شروع میشود خیلی برای شما دعا میکنم ما تو ایران منتظر درخشش خیره کننده شما هستیم و امیدوارم بهترین بازیکن جهان شوی چون هیچی کم نداری راستی یک خورده بیشتر دریپ کن دلمون برای حرکات استسنایت تنگ شده
امیدوارم موفق باشی انشاءالله خدا حافظ دوستدار تو حامد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد